
Domenii importante care merită salvate pentru viitor:
- Pentru listele lor web, liderii oferă investiții în design, videoclipuri interactive și relevanță excelentă a conținutului
- Diversificarea platformelor: Cele mai multe dintre ele s-ar extinde mai degrabă la mai multe platforme de comerț electronic
- Penetrarea pieței globale (40%), dintre care multe monitorizează îndeaproape evenimentele mondiale
În zilele noastre, 36% din tot marketingul se referă la implicarea influențatorilor pentru a crește vânzările și expunerea mărcii.

Source: Pattern UK
Aceste constatări arată nevoia mare a liderilor de a crește ratele de conversie și de a oferi trafic către înregistrările online. În plus, este destul de evident că se dorește să se deplaseze în afara piețelor principale și să se exploateze bazele de consumatori din altă parte.
În mod fascinant, sondajul a constatat că directorii care se ocupă de acceleratoarele de comerț electronic sunt de două ori mai predispuși să creadă că traseul lor de dezvoltare este lipsit de obstacole substanțiale. Acest lucru implică faptul că pentru companiile care caută o expansiune nemaiauzită în mediul de comerț online din ce în ce mai complicat și competitiv, astfel de acorduri pot schimba jocul.
Directorii de marcă susțin puternic proiectele cu impact ridicat, în ciuda resurselor limitate și a preocupărilor financiare. Zonele lor de concentrare sunt:
- Îmbunătățirea listărilor web
- creșterea campaniilor de influencer marketing
- Gestionarea problemelor logistice
- Controlul furnizorilor neautorizați
Aceste informații sunt o foaie de parcurs utilă pentru companiile care încearcă să se mențină înaintea curbei pentru creșterea lor online, deoarece piața de comerț electronic în continuă schimbare modelează totul.