2 min. de lectură

Liderii comerțului electronic dezvăluie prioritățile de investiții de top

Te-ai întrebat vreodată cât de orientate spre viitor și problemele sunt cucerite de colegii tăi din comerțul electronic? Un studiu recent realizat de Pattern pe aproape 200 de lideri de afaceri clarifică acest subiect prin expunerea unor tendințe interesante și priorități strategice.

This article was translated for you by artificial intelligence
Liderii comerțului electronic dezvăluie prioritățile de investiții de top
Sursă: Depositphotos

Domenii importante care merită salvate pentru viitor:

  1. Pentru listele lor web, liderii oferă investiții în design, videoclipuri interactive și relevanță excelentă a conținutului
  2. Diversificarea platformelor: Cele mai multe dintre ele s-ar extinde mai degrabă la mai multe platforme de comerț electronic
  3. Penetrarea pieței globale (40%), dintre care multe monitorizează îndeaproape evenimentele mondiale

În zilele noastre, 36% din tot marketingul se referă la implicarea influențatorilor pentru a crește vânzările și expunerea mărcii.

Source: Pattern UK

 

Aceste constatări arată nevoia mare a liderilor de a crește ratele de conversie și de a oferi trafic către înregistrările online. În plus, este destul de evident că se dorește să se deplaseze în afara piețelor principale și să se exploateze bazele de consumatori din altă parte.

În mod fascinant, sondajul a constatat că directorii care se ocupă de acceleratoarele de comerț electronic sunt de două ori mai predispuși să creadă că traseul lor de dezvoltare este lipsit de obstacole substanțiale. Acest lucru implică faptul că pentru companiile care caută o expansiune nemaiauzită în mediul de comerț online din ce în ce mai complicat și competitiv, astfel de acorduri pot schimba jocul.

Directorii de marcă susțin puternic proiectele cu impact ridicat, în ciuda resurselor limitate și a preocupărilor financiare. Zonele lor de concentrare sunt:

  • Îmbunătățirea listărilor web
  • creșterea campaniilor de influencer marketing
  • Gestionarea problemelor logistice
  • Controlul furnizorilor neautorizați

Aceste informații sunt o foaie de parcurs utilă pentru companiile care încearcă să se mențină înaintea curbei pentru creșterea lor online, deoarece piața de comerț electronic în continuă schimbare modelează totul.

Distribuiți articolul
Articole similare
Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG
3 min. de lectură

Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG

Sustenabilitatea comerțului cu amănuntul a devenit o preocupare critică pentru sectorul FMCG , pe măsură ce Generația Z devine un grup cheie de consumatori. Intrarea Generației Z în forța de muncă, cu convingerile lor puternice de mediu, pune presiune asupra comercianților cu amănuntul și a companiilor FMCG pentru a înțelege mai bine implicațiile schimbărilor climatice […]

Citiți articolul
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+