2 min. de lectură

Judecătorul numește fault pe Google: Care este planul de joc acum?

În urma dezvăluirii șocante a unui judecător federal – că Google a jucat monopolul cu căutările noastre – scena tehnologică fredonează.

This article was translated for you by artificial intelligence
Judecătorul numește fault pe Google: Care este planul de joc acum?
Sursă: Depositphotos

Toată lumea, din Silicon Valley până pe Wall Street, își chinuie creierul pentru această decizie. Ce înseamnă asta pentru acel monstru care este omniprezent peste tot? Ei bine, nu este simplu și Google nu este în jos fără o bătălie în primul rând.

Gândiți-vă la acest lucru: Google ar putea fi nevoit să se despartă de vaca sa de muls: acele oferte grozave și dulci care îl mențin motorul de căutare implicit al iPhone-ului. Aici vorbim de miliarde. Au strănutat 20 de miliarde de dolari către Apple pentru spațiu real pe ecranele noastre numai în 2022 .

Iată unde devine interesant, totuși: pierderea Google ar putea fi beneficiul tuturor celorlalți. Bing de la Microsoft cel mai probabil dansează fericit chiar acum. Pentru ei, chiar și o mică modificare a cotei de piață s-ar putea traduce în sume mari. Pentru fiecare punct procentual pe care îl iau de la Google, vorbim de 2 miliarde de dolari în plus.

Să nu trecem cu vederea: inteligența artificială. Google ar putea pierde datele care alimentează bestia lor de inteligență artificială, pe lângă banii de aici. Și în mediul tehnologic de astăzi, este ca și cum ai pierde ingredientul secret din rețeta bunicii tale 🙂

Care este cheia de luat masa? Sfera tehnologică se pregătește pentru o restructurare dramatică, cu viitoarea conducere a industriei atârnând în balanță. Fiți siguri, următoarele șase luni vor fi fascinante de urmărit. Rămâneți aproape, deoarece vom acoperi mai multe știri despre acest subiect. 👇

Distribuiți articolul
Articole similare
Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?
3 min. de lectură

Anunțurile cu pauză vor transforma comerțul electronic?

Publicitatea digitală este în continuă evoluție și se adaptează la comportamentul consumatorilor. Cea mai recentă tendință care modelează marketingul online pe platformele de streaming este pauza publicitară. Acesta este un nou format publicitar care apare atunci când telespectatorii fac o pauză la conținutul pe care îl urmăresc.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025
26 min. de lectură

Cele mai bune strategii de marketing digital pentru întreprinderile mici în 2025

Experiența cu numeroase e-shop-uri arată cum tehnologia și relațiile conduc la creștere. Pentru 2025, strategiile dovedite includ SEO, AI, marketingul de conținut, PPC și crearea de comunități – majoritatea necesitând doar timp și efort, nu bugete mari. Având în vedere că IA este acum esențială pentru a rămâne competitiv, să explorăm cele mai eficiente abordări […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+