3 min. de lectură

Jocul comerțului cu amănuntul se schimbă: totul se rezumă la date acum

Deci, iată afacerea - cumpărăturile nu mai înseamnă doar predarea numerarului. În aceste zile, magazinele doresc și informațiile dvs. personale. Luați acest loc de modă de stradă care a început să ceară numere de telefon la casă. Ei spun că este pentru chitanțe text, ceea ce sună la îndemână sau poate un pic prea mult?

This article was translated for you by artificial intelligence
Jocul comerțului cu amănuntul se schimbă: totul se rezumă la date acum
Sursă: Depositphotos

Supermarketurile merg all-in pe această acaparare de date. Acele carduri de fidelitate? Morgan Stanley consideră că 92% dintre britanici au cel puțin unul acum. Nebun, nu-i așa? De fapt, cele mai implicate trei piețe de loialitate sunt:

  • Polonia
  • Marea Britanie
  • Franţa

Autoritatea pentru Concurență și Piețe adulmecă, dar comercianții cu amănuntul o iubesc. De ce? Pentru că datele tale valorează bani mari pentru ei.

Scheme de loialitate: mai mult decât puncte

Luați Tesco și Sainsbury’s. Schemele lor de loialitate sunt masive în comparație cu locuri precum M&S sau Morrisons. Și au devenit și mai mari în ultima vreme. Sainsbury’s Nectar a sărit de la 67% la peste 80% dintre cumpărători în aproximativ un an. Clubcard-ul Tesco? Aceeași afacere – în creștere de la 70% la 82%.

Sigur, aceste scheme sunt menite să vă facă să reveniți. Dar adevărata mină de aur sunt toate acele date suculente pe care le colectează. Sainsbury’s chiar a înființat o întreagă divizie numită Nectar360 pentru a analiza cifrele și a biciui publicitatea către furnizori. Ei cred că le va aduce încă 100 de milioane de lire sterline în următorii câțiva ani.

Tesco este un pic sceptic cu privire la cât de mult câștigă din brațul lor de date. Dar este clar că o iau în serios. Au făcut chiar și câteva fotografii mari de la Amazon și Pinterest pentru a ajuta.

Source: Depositphotos

Brandingul în era datelor

Iată chestia – nu este vorba doar de a face un ban rapid. Schimbă modul în care companiile își construiesc mărcile. Toate aceste date îi ajută să vă cunoască mai bine, astfel încât să poată crea experiențe care să facă cu adevărat clic. Nu mai este vorba doar de biciuirea alimentelor; Este vorba despre a te face să te simți cald și neclar în legătură cu marca.

Și nu este vorba doar de marile supermarketuri. Chiar și brandurile de modă sunt bumbac. Ei folosesc scheme de loialitate și date pentru a încerca să te facă să te simți ca parte a clubului. Sunt lucruri inteligente, într-adevăr.

Viitorul este orientat… Digital

Deci, ce urmează? Ei bine, experții cred că vom vedea mai multe ecrane care apar în magazine. Poate chiar pe căruciorul tău! Și prețuri care se schimbă în funcție de cine ești.

Dar iată kickerul – acest lucru cu mass-media cu amănuntul este mega profitabil. Vorbim de marje de 65-70% în câțiva ani. Nu e de mirare că toată lumea vrea o parte din acțiune.

Distribuiți articolul
Articole similare
Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG
3 min. de lectură

Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG

Sustenabilitatea comerțului cu amănuntul a devenit o preocupare critică pentru sectorul FMCG , pe măsură ce Generația Z devine un grup cheie de consumatori. Intrarea Generației Z în forța de muncă, cu convingerile lor puternice de mediu, pune presiune asupra comercianților cu amănuntul și a companiilor FMCG pentru a înțelege mai bine implicațiile schimbărilor climatice […]

Citiți articolul
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+