2 min. de lectură

Inteligența artificială vine în campaniile Google

Google integrează inteligența artificială generativă în platforma sa de publicitate. Noua caracteristică vă va permite să creați elemente vizuale pentru campaniile Demand Gen direct în cadrul configurării anunțului, adaptându-se în același timp la tipuri și dimensiuni specifice de campanii.

This article was translated for you by artificial intelligence
Inteligența artificială vine în campaniile Google
Sursă: Google

Aceste instrumente permit agenților de publicitate să creeze imagini de înaltă calitate cu indicații text în doar câțiva pași. Acest lucru permite agenților de publicitate să creeze campanii originale cu doar câteva clicuri, păstrând în același timp controlul deplin asupra imaginilor utilizate. Google asigură transparența prin faptul că nu creează niciodată imagini identice și etichetează toate imaginile generate de AI.

„Cu instrumentele de generare a imaginilor, acum puteți testa noi concepte creative mai eficient – fie că este vorba de experimentarea cu noi tipuri de imagini sau pur și simplu de crearea de creații de la zero. Cunoștințele și experiența dumneavoastră sunt esențiale pentru a permite AI-ului Google să vă ajute să generați imagini adaptate la nevoile afacerii sau ale clientului dumneavoastră”, se arată în platformă.

CampaniileDemand Gen se concentrează pe generarea cererii pentru produse sau servicii. Scopul este de a atrage și de a angaja potențiali clienți care ar putea fi interesați de produsul oferit. Aceste campanii utilizează o varietate de formate de anunțuri atractive din punct de vedere vizual și sunt afișate pe cele mai importante platforme Google, precum YouTube, Discover și Gmail.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+