2 min. de lectură

Inteligența artificială vine în campaniile Google

Google integrează inteligența artificială generativă în platforma sa de publicitate. Noua caracteristică vă va permite să creați elemente vizuale pentru campaniile Demand Gen direct în cadrul configurării anunțului, adaptându-se în același timp la tipuri și dimensiuni specifice de campanii.

This article was translated for you by artificial intelligence
Inteligența artificială vine în campaniile Google
Sursă: Google

Aceste instrumente permit agenților de publicitate să creeze imagini de înaltă calitate cu indicații text în doar câțiva pași. Acest lucru permite agenților de publicitate să creeze campanii originale cu doar câteva clicuri, păstrând în același timp controlul deplin asupra imaginilor utilizate. Google asigură transparența prin faptul că nu creează niciodată imagini identice și etichetează toate imaginile generate de AI.

„Cu instrumentele de generare a imaginilor, acum puteți testa noi concepte creative mai eficient – fie că este vorba de experimentarea cu noi tipuri de imagini sau pur și simplu de crearea de creații de la zero. Cunoștințele și experiența dumneavoastră sunt esențiale pentru a permite AI-ului Google să vă ajute să generați imagini adaptate la nevoile afacerii sau ale clientului dumneavoastră”, se arată în platformă.

CampaniileDemand Gen se concentrează pe generarea cererii pentru produse sau servicii. Scopul este de a atrage și de a angaja potențiali clienți care ar putea fi interesați de produsul oferit. Aceste campanii utilizează o varietate de formate de anunțuri atractive din punct de vedere vizual și sunt afișate pe cele mai importante platforme Google, precum YouTube, Discover și Gmail.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+