Testarea conținutului fără efectul riscului
Bobinele de încercare schimbă drastic modul în care creatorii abordează experimentarea cu conținut Instagram. Funcția arată mai întâi rolele dvs. celor care nu vă urmăresc, oferind informații perspicace cu privire la performanța conținutului fără a jigni, probabil, publicul dvs. actual. Indiferent dacă obiectivul dvs. este o nouă nișă, experimentarea mai multor dispozitive narative sau explorarea unui teren neexplorat, rolele de încercare oferă un mediu cu riscuri reduse pentru cercetarea creativă.
Crearea și supervizarea filmelor de probă
Procesul este simplu: creați o rolă normală, apoi, înainte de publicare, activați comutatorul „Trial”. Aceste bobine de probă, care sunt afișate în profilul dvs. lângă proiectele dvs. doar dvs. le puteți vizualiza. Urmăritorii le pot găsi în continuare prin intermediul colecțiilor de bobine tematice sau al mesajelor directe, chiar dacă nu vor apărea în fila Bobine sau în grila principală a profilului dvs. decât dacă alegeți să le distribuiți pe scară largă.
Monitorizarea rezultatelor și efectuarea de alegeri
După o perioadă de douăzeci și patru de ore, creatorii au acces la statistici cuprinzătoare de implicare, inclusiv vizualizări, aprecieri, comentarii și distribuiri. Instagram oferă, de asemenea, o analiză comparativă cu rolele de încercare anterioare pentru a ajuta creatorii să ia decizii întemeiate cu privire la strategia lor de conținut. Creatorii pot alege între distribuirea automată sau distribuirea manuală cu o singură atingere atunci când arată role de încercare de succes fanilor lor. Dacă opțiunea de automatizare este activată, Instagram poate distribui rolele de încercare care au performanțe bune în primele 72 de ore; cu toate acestea, creatorii au încă control complet asupra acestei setări întotdeauna.
Succes timpuriu și utilizare globală
Primii utilizatori ai acestei funcții – care a fost testată la începutul acestui an – și-au exprimat deja încântarea. Creatorii susțin că au reușit să ajungă atât la noi audiențe, cât și la actualii urmăritori, utilizând strategii de conținut creative. În prezent, rolele de probă sunt ușor accesibile pe Instagram în întreaga lume; în următoarele săptămâni, toți creatorii calificați ar trebui să aibă acces la ele. Prin utilizarea strategiilor de conținut bazate pe date, Instagram demonstrează prin această lansare angajamentul său continuu de a sprijini exprimarea creatorilor și de a-i ajuta să își atingă obiectivele platformei.