
Adoptarea AI pentru îmbunătățirea instrumentelor creative
Platforma s-a angajat să își schimbe în mod semnificativ instrumentele în ceea ce privește creativitatea.
„Instagram a fost într-adevăr fondat pe ideea de a permite oricui să împărtășească ceva creativ pe care să fie mândru să îl împărtășească și, prin urmare, dorim să dublăm acest lucru, asigurându-ne că instrumentele noastre creative sunt cele mai bune din clasa lor în general, ceea ce nu este cazul acum”, spune Mosseri.
El subliniază că tehnologiile AI vor îmbunătăți instrumentele actuale pentru a ajuta creatorii să producă conținut de un calibru mai mare. Instagram a început să prefere micii creatori în locul agregatorilor de conținut în luna aprilie a anului trecut, ceea ce a fost urmat de modificări algoritmice semnificative.
Mesajele apar ca modalitate principală de partajare a conținutului
Al doilea pilon esențial este comunicarea cu utilizatorii. În mod surprinzător, canalul principal al platformei pentru partajarea conținutului este acum mesageria. Această cercetare modifică modul în care sunt priviți parametrii convenționali de succes; comunicarea directă devine mai importantă decât like-urile și followerii.
„În ceea ce privește conectarea cu prietenii, dublăm trimiterea de mesaje, care, apropo, este principalul mod în care oamenii partajează pe Instagram astăzi, chiar dacă mulți oameni nu ne consideră în acest fel”, a declarat Mosseri cu referire la accentul pus pe mesagerie pe platformă.
Este interesant faptul că peste jumătate din conținutul din feed-urile Instagram provine din recomandări AI, în special din formatul Reels, având în vedere modificările recente ale politicilor Meta privind discursul acceptabil și verificarea faptelor. Potrivit lui Mosseri, platforma intenționează să testeze noi modalități de interacțiune pentru utilizatori.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Factorii de succes ai conținutului se schimbă odată cu comportamentul utilizatorilor
Deși nu este încă clar cum să clasificăm conținutul generat de inteligența artificială, creatorii de conținut ar trebui să continue să acorde prioritate originalității. Conform cercetărilor, cel mai probabil ca conținutul să devină viral și să crească conversiile este cel care evocă sentimente de dominare, excitare și plăcere. Aceste modificări coincid cu o schimbare majoră în comportamentul utilizatorilor de social media, care se îndreaptă către metode mai private de partajare a conținutului.