Creșterea încrederii clienților cu conținut vizual
Includerea fotografiilor și videoclipurilor excelente este una dintre cele mai bune abordări pentru a construi încrederea cumpărătorului. Iată câteva sfaturi pentru a vă îmbunătăți strategia de marketing pentru comerțul electronic:
- Imaginile produselor cresc foarte mult interesul de cumpărare, încrederea și ratele de conversie.
- Includerea unei a doua imagini a sporit și mai mult ratele de conversie .
- Fotografii de calitate superioară legate de vânzători mai de succes.
- Vizualizările multiple au crescut ratele de conversie cu 65%; Imaginile mari le-au dublat.
Descrieri exacte și produse denumite în mod clar
Numele și descrierea produsului trebuie să fie clare. Mulți consumatori s-au confruntat cu primirea unor bunuri care nu corespund așteptărilor lor. Adesea, rezultatul discrepanțelor dintre numele și descrierile produselor pe mai multe platforme este această deconectare. Strategia dvs. de marketing pentru marca și comerțul electronic are responsabilitatea de a vă asigura că toți revânzătorii vă respectă politicile. Comercianții cu amănuntul ar trebui, de asemenea, să se potrivească îndeaproape cu standardele mărcii.
Utilizarea recenziilor clienților
Procedura de cumpărare se învârte în marketingul comerțului electronic mai ales pe recenziile clienților:
- 95% dintre consumatori, conform studiilor, studiază produsele înainte de a decide asupra unuia.
- Cu 84% dintre clienți care cred recenzii de încredere la fel de mult ca recomandări personale
Furnizați informații detaliate despre produs
Cheia este deschiderea și precizia. Includerea multor materiale, dimensiuni, cazuri de utilizare și mai multe detalii va afecta foarte mult vânzările. De fapt, informațiile inadecvate sau inexacte despre produse determină 98% dintre consumatori să renunțe la o achiziție. Elementele tehnice, cum ar fi procedurile de expediere și politicile de returnare , precum și descrierile care fac apel la emoții se pot încadra în acest spectru material.
În mediul dur al marketingului de comerț electronic, concentrându-vă asupra acestor componente, vă puteți îmbunătăți paginile de produse, puteți crește gradul de conștientizare a mărcii și, în cele din urmă, puteți stimula vânzările și veniturile.