3 min. de lectură

Impactul paginilor de produse asupra ratei de conversie a comerțului electronic

Paginile de produse formează pilonul tacticilor de vânzare online pe piața digitală modernă. Adesea denumite pagini cu detalii despre produse (PDP), aceste pagini sunt locul în care consumatorii decid ce să cumpere cel mai important. Maximizarea veniturilor pe platformele desktop și mobile depinde în primul rând de optimizarea acestor site-uri atât pentru mărci, cât și pentru magazine.

This article was translated for you by artificial intelligence
Impactul paginilor de produse asupra ratei de conversie a comerțului electronic
Sursă: Depositphotos

Creșterea încrederii clienților cu conținut vizual

Includerea fotografiilor și videoclipurilor excelente este una dintre cele mai bune abordări pentru a construi încrederea cumpărătorului. Iată câteva sfaturi pentru a vă îmbunătăți strategia de marketing pentru comerțul electronic:

Descrieri exacte și produse denumite în mod clar

Numele și descrierea produsului trebuie să fie clare. Mulți consumatori s-au confruntat cu primirea unor bunuri care nu corespund așteptărilor lor. Adesea, rezultatul discrepanțelor dintre numele și descrierile produselor pe mai multe platforme este această deconectare. Strategia dvs. de marketing pentru marca și comerțul electronic are responsabilitatea de a vă asigura că toți revânzătorii vă respectă politicile. Comercianții cu amănuntul ar trebui, de asemenea, să se potrivească îndeaproape cu standardele mărcii.

Source: Depositphotos

Utilizarea recenziilor clienților

Procedura de cumpărare se învârte în marketingul comerțului electronic mai ales pe recenziile clienților:

Furnizați informații detaliate despre produs

Cheia este deschiderea și precizia. Includerea multor materiale, dimensiuni, cazuri de utilizare și mai multe detalii va afecta foarte mult vânzările. De fapt, informațiile inadecvate sau inexacte despre produse determină 98% dintre consumatori să renunțe la o achiziție. Elementele tehnice, cum ar fi procedurile de expediere și politicile de returnare , precum și descrierile care fac apel la emoții se pot încadra în acest spectru material.

În mediul dur al marketingului de comerț electronic, concentrându-vă asupra acestor componente, vă puteți îmbunătăți paginile de produse, puteți crește gradul de conștientizare a mărcii și, în cele din urmă, puteți stimula vânzările și veniturile.

Distribuiți articolul
Articole similare
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Digital-First Zillennials remodelează peisajul comerțului cu amănuntul cu preferințe unice de cumpărături
4 min. de lectură

Digital-First Zillennials remodelează peisajul comerțului cu amănuntul cu preferințe unice de cumpărături

Născuți între 1991 și 1999, tinerii mileniali și consumatorii mai în vârstă din generația Z sunt mai predispuși decât orice altă grupă de vârstă să aleagă cumpărarea de produse cu amănuntul doar online. Conform studiilor recente efectuate de PYMNTS Intelligence, această grupă de vârstă este cel mai puțin probabil să cumpere doar în magazin și […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+