2 min. de lectură

IMM-urile franceze insistă că creșterea lor depinde de accesul la piața unică

IMM-urile franceze sunt din ce în ce mai dependente de accesul la piața unică europeană pentru performanța lor financiară, peste 86 % declarând că aceasta este vitală pentru creșterea lor.

This article was translated for you by artificial intelligence
IMM-urile franceze insistă că creșterea lor depinde de accesul la piața unică
Sursă: Depositphotos

Piața unică, care cuprinde 99,8 % din întreprinderi, asigură 42 % din PIB-ul Franței și angajează 52 % din lucrătorii din sectorul privat. Cu toate acestea, 69% dintre IMM-urile chestionate au menționat reglementările diferite între statele UE ca o piedică în calea extinderii lor.

85% dintre respondenți consideră că utilizarea tehnologiilor digitale le-ar putea crește vânzările în acest sector. Alinierea și simplificarea politicilor între țările UE ar putea elibera adevăratul potențial al pieței unice, ceea ce ar putea duce la o creștere anuală de 0,6 % a PIB-ului francez pe cap de locuitor și la crearea a 160 000 de noi locuri de muncă.

Source: Depositphotos

Digitalizarea sprijină dezvoltarea IMM-urilor și stimulează capacitățile de export, dar IMM-urile franceze rămân în urma omologilor lor din UE în ceea ce privește adoptarea comerțului electronic. Raportul oferă mai multe recomandări pentru creșterea implicării IMM-urilor pe piața unică, inclusiv prioritizarea integrării UE, crearea unui cod unic de TVA și adoptarea etichetării digitale ca înlocuitor viabil pentru etichetarea reală.

Distribuiți articolul
Articole similare
Piața germană de comerț electronic se confruntă cu o schimbare majoră pe măsură ce platformele chineze câștigă teren
3 min. de lectură

Piața germană de comerț electronic se confruntă cu o schimbare majoră pe măsură ce platformele chineze câștigă teren

Conform ECDB (E-commerce Data Base), peisajul european al comerțului electronic se schimbă dramatic, pe măsură ce platformele chineze captează o parte mai mare din piață. Pe măsură ce creșterea comerțului electronic intern în China încetinește la doar 3,5% în 2023 – mai puțin decât creșterea majorității celor mai importante 10 piețe globale – giganții chinezi […]

Citiți articolul
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+