2 min. de lectură

IMM-urile franceze insistă că creșterea lor depinde de accesul la piața unică

IMM-urile franceze sunt din ce în ce mai dependente de accesul la piața unică europeană pentru performanța lor financiară, peste 86 % declarând că aceasta este vitală pentru creșterea lor.

This article was translated for you by artificial intelligence
IMM-urile franceze insistă că creșterea lor depinde de accesul la piața unică
Sursă: Depositphotos

Piața unică, care cuprinde 99,8 % din întreprinderi, asigură 42 % din PIB-ul Franței și angajează 52 % din lucrătorii din sectorul privat. Cu toate acestea, 69% dintre IMM-urile chestionate au menționat reglementările diferite între statele UE ca o piedică în calea extinderii lor.

85% dintre respondenți consideră că utilizarea tehnologiilor digitale le-ar putea crește vânzările în acest sector. Alinierea și simplificarea politicilor între țările UE ar putea elibera adevăratul potențial al pieței unice, ceea ce ar putea duce la o creștere anuală de 0,6 % a PIB-ului francez pe cap de locuitor și la crearea a 160 000 de noi locuri de muncă.

Source: Depositphotos

Digitalizarea sprijină dezvoltarea IMM-urilor și stimulează capacitățile de export, dar IMM-urile franceze rămân în urma omologilor lor din UE în ceea ce privește adoptarea comerțului electronic. Raportul oferă mai multe recomandări pentru creșterea implicării IMM-urilor pe piața unică, inclusiv prioritizarea integrării UE, crearea unui cod unic de TVA și adoptarea etichetării digitale ca înlocuitor viabil pentru etichetarea reală.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+