Companiile, agențiile și proprietarii mass-media trebuie să colaboreze pentru a se asigura că se obține consimțământul, că se colectează date și că performanța campaniei este măsurată pentru a rămâne înaintea curbei. O abordare statistică comună pentru întreprinderile care se pregătesc pentru eliminarea treptată a cookie-urilor terță parte este modelarea mixtă de marketing sau MMM. Fără a se baza pe cookie-uri terțe, MMM combină mai multe surse de date pentru a măsura performanța campaniei pe mai multe canale și puncte de contact.
Marketerii pot lua decizii informate cu privire la locul unde să-și cheltuiască bugetul de marketing utilizând MMM pentru a obține informații despre campaniile lor fără cookie-uri terțe. Ar trebui puse în aplicare procese clare de consimțământ care să ofere beneficii sau recompense utilizatorilor care sunt de acord să își partajeze datele și să faciliteze dezactivarea schimbului de date, pentru a consolida încrederea consumatorilor și pentru a demonstra că sunt protejați.
Nu uita! Consolidarea încrederii consumatorilor, a mărcilor și a întreprinderilor poate fi realizată numai prin procese transparente de colectare a datelor și prin educarea consumatorilor cu privire la drepturile lor.