3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
This article was translated for you by artificial intelligence
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
Sursă: GPeC summit

Program bogat și personalități globale

Programul începe luni, 26 mai, la BT Stup din București, cu două masterclass-uri premium. Andy Crestodina, clasat printre primii trei influenceri globali în content marketing conform SEMrush, va conduce un masterclass despre content marketing și lead generation. Simultan, Els Aerts, user testing and usability evangelist, va prezenta metodologii adecvate de cercetare UX. A doua zi, 27 mai, se mută la Teatrul Național din București, găzduind conferința principală GPeC , cu o zi întreagă dedicată celor mai noi tendințe în e-commerce și marketing online. În paralel cu conferința, GPeC Expo va oferi o platformă pentru furnizorii de servicii de comerț electronic pentru a-și prezenta soluțiile pentru magazinele online. Participanții pot profita de GPeC Networking Lounge și pot folosi aplicația SwapCard pentru a organiza întâlniri cu alți participanți. Seara va culmina cu o GPeC Networking Soirée exclusivă, care va reuni peste 200 de executivi de nivel C din companii de top din industrie.

Lista extraordinară de vorbitori

Cea de-a 20-a aniversare a GPeC aduce o listă impresionantă de vorbitori. În plus față de Els Aerts și Andy Crestodina, invitații confirmați includ

  • Scott Brinker (vicepreședinte al ecosistemului platformei, Hubspot)
  • Karl Gilis (expert UX & CRO)
  • Michael King (expert în SEO, strategie de conținut și A.I.)
  • Mark Schaefer (lider mondial în marketing futurist și autor de bestselleruri) și mulți alții…

Scena locală de comerț electronic va fi reprezentată de figuri proeminente precum:

Două decenii de inovație în comerțul electronic

De la înființarea sa în 2006, GPeC a evoluat într-o platformă cuprinzătoare care oferă nu doar conferințe, ci și educație și instrumente pentru întregul ecosistem de e-commerce. Dincolo de summit-ul din mai, organizatorii pregătesc și un eveniment de toamnă, realizează cel mai complex benchmark de e-commerce pentru magazinele online, organizează o școală de vară de e-commerce și marketing online, prezintă anual Romanian E-Commerce Awards și oferă date critice despre piață prin rapoarte anuale privind starea pieței de e-commerce.

Informații practice

  • Luni, 26 mai 2025 – BT Stup, București: Masterclass-uri pe marketing de conținut și cercetare UX
  • Marți, 27 mai 2025 – Teatrul Național București & Aria TNB: Conferința GPeC, GPeC Expo și GPeC Networking Soirée
  • Pe parcursul evenimentului, pauzele dedicate de cafea și networking vor permite participanților să intre în contact cu ceilalți participanți și expozanți

Pentru mai multe informații despre eveniment și opțiuni de înregistrare, vizitați site-uloficial GPeC SUMMIT.

Distribuiți articolul
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+