3 min. de lectură

Google lansează actualizarea Core din decembrie

Într-o mișcare surprinzătoare săptămâna trecută, Google a lansat actualizarea de bază din decembrie 2024, la doar o săptămână după ce a finalizat actualizarea din noiembrie. Aceasta marchează cea de-a patra actualizare de bază a anului, Google menționând că ar trebui să dureze aproximativ două săptămâni pentru a fi lansată complet.

This article was translated for you by artificial intelligence
Google lansează actualizarea Core din decembrie
Sursă: Depositphotos

Momentul a ridicat semne de întrebare în comunitatea SEO, deoarece actualizarea din noiembrie tocmai își încheiase lansarea de 24 de zile pe 5 decembrie. Când a fost întrebat despre succesiunea neobișnuit de rapidă, Google a explicat că are „diferite sisteme de bază pe care le îmbunătățim mereu”.

Actualizările de bază ale gigantului de căutare remodelează modul în care Google clasifică site-urile în general. Gândiți-vă la acest lucru ca la un critic de restaurant care își actualizează lista celor mai bune 20 de locuri – se deschid locuri noi, vechile favorite pot scădea, iar criteriile de evaluare evoluează. O scădere în clasament nu înseamnă neapărat că un restaurant s-a înrăutățit; uneori, alții doar și-au îmbunătățit jocul.

Pentru proprietarii de site-uri care observă modificări ale traficului, Google recomandă:

  • Lăsați să treacă o săptămână de la finalizareaactualizării înainte de a vă scufunda în datele Search Console
  • Uitați-vă la cifrele dvs. înainte și după apariția actualizării
  • Urmăriți orice scăderi majore în clasament, în special scăderi de pe primele locuri la pagina trei sau patru
  • Verificați cum vă descurcați în diferite tipuri de căutare – web, imagini, video și știri

Dacă site-ul dvs. este afectat, nu intrați în panică. Google subliniază că nu există o soluție rapidă, iar o scădere a clasamentului nu înseamnă întotdeauna că ceva este în neregulă.

În timp ce între actualizări se poate produce o anumită recuperare, cele mai mari scăderi apar de obicei odată cu următoarea actualizare de bază.

„Continuați să creați conținut bun pentru oameni reali – acesta este singurul lucru pe care creatorii trebuie să se concentreze”, a subliniat Google în anunțul său.

Pentru toți cei care doresc să afle mai multe, Google a pus la dispoziție documentație detaliată în centrul de ajutor Search Console.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025
4 min. de lectură

Cei mai buni retaileri de comerț electronic din lume vor ajunge la 6,56 trilioane de dolari în 2025

Cel mai recent raport Retail Week oferă noi informații de piață cu privire la principalele companii de comerț electronic. Căutarea continuă de către consumatori a unor opțiuni de cumpărături rentabile a determinat comercianții cu amănuntul de top să dezvolte strategii digitale care îi readuc cu succes pe clienți în coșurile lor virtuale de cumpărături. Industria […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+