2 min. de lectură

Google dezvăluie noi funcții, promite o căutare îmbunătățită

La recenta conferință Google I / O, compania a dezvăluit noi actualizări. Una dintre cele mai importante caracteristici noi este introducerea AI Overviews, care oferă răspunsuri concise la întrebări complexe. Din păcate, deocamdată este disponibil numai pentru utilizatorii Google din SUA.

This article was translated for you by artificial intelligence
Google dezvăluie noi funcții, promite o căutare îmbunătățită
Sursă: Depositphotos

Inovația folosește AI generativă alimentată de Google Gemini. Prezentările generale AI sunt concepute pentru a adăuga valoare dincolo de rezultatele tradiționale ale căutării. Oferă fragmente de informații din conținutul web concepute pentru interogări mai complexe. Alături de știri, Google va introduce, de asemenea, un nou filtru web care va permite utilizatorilor să revină la vizualizarea tradițională a linkurilor text în orice moment.

Când vom vedea schimbarea? După cum raportează compania:

„Astăzi, prezentările generale ale AI vor începe să apară pentru toată lumea din SUA, cu mai multe țări în curând. Asta înseamnă că sute de milioane de utilizatori vor avea acces la AI Stories în această săptămână și ne așteptăm ca peste un miliard de oameni să aibă acces până la sfârșitul anului.

Distribuiți articolul
Articole similare
Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce
3 min. de lectură

Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce

Affiliate World Europe vine la Budapesta pe 4-5 septembrie 2025, la Hungexpo Budapest Congress and Exhibition Center. Această conferință premieră de marketing afiliat reunește cei mai buni marketeri, agenții de publicitate și inovatori în domeniul tehnologiei pentru două zile de networking, învățare și dezvoltare a afacerilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri
3 min. de lectură

AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri

Meta a finalizat lansarea globală a funcției Opportunity Score în toate conturile de publicitate, după fazele inițiale de testare care au început la începutul acestui an. Instrumentul de optimizare bazat pe inteligență artificială își propune să ajute agenții de publicitate să își îmbunătățească performanța campaniei prin recomandări sistematice.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+