3 min. de lectură

Google actualizează regulile privind marcarea produselor

Google a introdus îmbunătățiri ale regulilor sale pentru implementarea marcajului pentru produse pentru a spori acuratețea și relevanța rezultatelor cumpărăturilor în căutare. Cum poți menține vizibilitatea optimă în rezultatele căutării Google?

This article was translated for you by artificial intelligence
Google actualizează regulile privind marcarea produselor
Sursă: Depositphotos

Actualizări cheie pentru marcarea produsului

Prioritizarea marcajului HTML

Google recomandă acum cu tărie plasarea marcajului de produs direct în codul HTML inițial al paginii. Acest lucru va asigura că datele despre produse sunt indexate mai fiabil și mai rapid, crescând șansele de a apărea în rezultatele căutării de cumpărături.

Nu vă bazați pe marcajul JavaScript

Deși marcajul generat prin JavaScript este încă acceptat, Google avertizează cu privire la potențiale probleme. Paginile care folosesc JavaScript pentru a crea date despre produse pot întâmpina probleme cu frecvența accesării cu crawlere, reducând fiabilitatea indexării în timp util. Dacă este posibil, plasați marcajul direct în HTML. Dacă decideți să utilizați marcajul creat prin JavaScript, asigurați-vă că serverele pot gestiona traficul crawler. Numai atunci puteți menține performanța paginii și indexarea corectă a datelor dvs.

Numai pagini de produse

Google a clarificat faptul că fragmentele îmbogățite pentru marcajul produselor vor fi limitate la paginile axate pe un singur produs sau pe variantele sale. Aceasta înseamnă că paginile sau categoriile de înregistrări de produse nu vor fi eligibile pentru afișarea îmbunătățită a rezultatelor.

Structurarea paginii pentru a sublinia paginile de produse individuale vă va îmbunătăți șansele de a obține rezultate bogate.

Adrese URL separate pentru diferite monede

Pentru companiile de comerț electroniccare operează pe mai multe piețe, Google recomandă utilizarea adreselor URL separate pentru fiecare monedă. Acest lucru va ajuta Google să afișeze informații corecte despre produs în funcție de locația utilizatorului, îmbunătățind experiența de cumpărături.

Listări de mașini

Pentru cei care își desfășoară activitatea în sectorul auto, Google recomandă includerea tipurilor de mașini și produse în datele structurate. Această clasificare dublă îmbunătățește vizibilitatea și acuratețea pentru căutările legate de mașini. Respectarea acestor reguli va îmbunătăți vizibilitatea produselor tale în căutarea Google, ajutând astfel la atragerea unui trafic mai țintit către site-ul tău de comerț electronic.

Distribuiți articolul
Articole similare
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
4 min. de lectură

Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.

Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice
4 min. de lectură

Comercianții cu amănuntul din Regatul Unit se confruntă cu amenințări tot mai mari la adresa securității cibernetice

Recent, trei mari mărci britanice de comerț cu amănuntul – Marks & Spencer, Co-op și Harrods – au fost victimele unor atacuri cibernetice de amploare care le-au perturbat semnificativ operațiunile și au scos la iveală lacune grave de securitate în sistemele lor informatice. Aceste incidente scot în evidență amenințările tot mai mari la adresa securității […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București
3 min. de lectură

GPeC SUMMIT 2025: Sărbătorim 20 de ani de comerț electronic în București

GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România și Europa de Est, își va sărbători cea de-a 20-a aniversare în mai 2025 cu un program excepțional de două zile. Evenimentul este pregătit să atragă elita pieței digitale, inclusiv peste 800 de participanți de nivel C.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+