4 min. de lectură

Generația Z descoperă o bijuterie ascunsă: Facebook Marketplace

Crezi că poți prinde generația Z doar pe TikTok sau Instagram? Avem o tendință cu adevărat surprinzătoare aici: Facebook Marketplace atrage un număr tot mai mare de reprezentanți ai Generației Z - un grup demografic care a evitat în mare măsură această rețea socială. Pentru profesioniștii din comerțul electronic, aceasta reprezintă o oportunitate unică de a ajunge la o piață în creștere de consumatori tineri care folosesc din ce în ce mai mult Marketplace pentru nevoile lor de cumpărături.

This article was translated for you by artificial intelligence
Generația Z descoperă o bijuterie ascunsă: Facebook Marketplace
Sursă: Depositphotos

Marketplace, o platformă de cumpărare și vânzare de articole în comunitatea locală,câștigă popularitate în rândul generației Z care caută modalități accesibile de a-și mobila casele sau de a-și reîmprospăta garderoba. Este o abatere semnificativă de la comportamentul tipic al generației Z, care de obicei evită Facebook ca platformă socială. În schimb, sunt atrași de caracterul practic al Marketplace și de oportunitatea de a găsi articole second-hand și vintage la o fracțiune din prețurile de vânzare cu amănuntul.

Motivele economice sunt unul dintre principalii factori pentru care segmentul C2C câștigă popularitate. Cu toate acestea, ecologia este importantă și pentru tineri, la care răspund platforme precum TikTok. Meta este la fel de conștientă de potențialul Marketplace de a atrage utilizatori mai tineri și a reorientat strategic Facebook pentru a atrage mai mult grupa de vârstă 18-29 de ani.

După cum a raportat Business Insider, potrivit directorului financiar al Meta, Susan Li, Marketplace este un motor semnificativ al acestei creșteri. Succesul platformei constă în combinația dintre siguranță – utilizatorii trebuie să aibă un cont de Facebook pentru a tranzacționa – și atractivitatea sa ca versiune digitală a unei vânzări de garaj, unde cumpărăturile de chilipiruri sunt la ordinea zilei.

The term Generation Z, often abbreviated as Gen Z, describes individuals born approximately from 1997 to 2012. This age group represents the demographic cohort that comes after the Millennial generation.

Source: Depositphotos

CEO-ul Mark Zuckerberg a recunoscut că baza inițială de utilizatori a Facebook, care includea adolescenți și tineri adulți, s-a mutat pe alte platforme. Cu toate acestea, odată cu popularitatea tot mai mare a Marketplace, Meta începe să schimbe această tendință, Zuckerberg exprimându-și satisfacția față de progresul în atragerea tinerilor adulți înapoi pe platformă.

„Sunt deosebit de mulțumit de progresul pe care l-am făcut cu tinerii pe Facebook. Cifrele pe care le vedem, în special în SUA, contrazic cu adevărat opinia publică despre cine folosește această aplicație”, a spus Zuckerberg.

Pentru profesioniștii din comerțul electronic, popularitatea tot mai mare a Facebook Marketplace în rândul consumatorilor tineri este o oportunitate surprinzătoare, dar binevenită. Facebook este cea mai populară platformă pentru comerțul socialpeste 1,2 miliarde de cumpărători online folosesc Marketplace în fiecare lună. Mai mult, o parte semnificativă a utilizatorilor provine din grupuri demografice mai tinere. Acest lucru îl face un canal ideal pentru companiile care vizează consumatorii din generația Z.

Pentru a valorifica pe deplin această tendință, companiile de comerț electronic ar trebui să ia în considerare includerea Marketplace în strategia lor de marketing. Ștergerea de praf a afișării reclamelor pe Facebook Marketplace merită cel puțin luată în considerare.

Facebook Marketplace se dovedește a fi un instrument puternic în eforturile Meta de a atrage atenția generației Z. Sunt atrași de cumpărăturile la prețuri avantajoase, de articolele unice, iar sustenabilitatea are, de asemenea, greutate. Înțelegerea preferințelor generației Z, cum ar fi pasiunea lor pentru cumpărăturile second-hand, poate ajuta magazinele online să-și adapteze ofertele pentru a satisface cererea.

În plus, nu uitați să includeți descrieri detaliate ale produselor, să adăugați opțiuni de negociere a prețurilor și să asigurați tranzacții sigure. Acestea sunt elemente care pot îmbunătăți experiența de cumpărături și pot construi încredere în rândul cumpărătorilor mai tineri.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook conduce comerțul social: tendințele platformei în cumpărăturile sociale
7 min. de lectură

Facebook conduce comerțul social: tendințele platformei în cumpărăturile sociale

În ciuda entuziasmului tot mai mare și a investițiilor semnificative în cumpărăturile pe rețelele sociale (Social Commerce) pe piețele occidentale, acest amestec inovator de rețele sociale și comerț electronic nu a obținut încă succesul răsunător pe care experții din industrie și dezvoltatorii de platforme l-au anticipat inițial. Conceptul de a cumpăra produse direct prin intermediul […]

Citiți articolul
Marketing cross-channel pentru comerțul electronic: cheia succesului
4 min. de lectură

Marketing cross-channel pentru comerțul electronic: cheia succesului

CleverTap, o platformă lider de implicare și retenție a clienților, a făcut lumină asupra rolului critic al marketingului cross-channel pentru comerțul electronic. Informațiile lor dezvăluie modul în care comercianții cu amănuntul online pot folosi în mod eficient mai multe canale de comunicare pentru a spori implicarea clienților, a crește vânzările și a îmbunătăți ratele de […]

Citiți articolul
Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor
4 min. de lectură

Noile instrumente Google pentru vânzători sporesc suportul pentru sezonul de vârf al vânzărilor

Black Friday și Crăciunul sunt chiar după colț. Odată cu apropierea sezonului de cumpărături, Google lansează mai multe actualizări importante menite să ajute la maximizarea succesului. Noile instrumente Google pentru vânzători din Google Merchant Center și Google Ads sunt concepute pentru a oferi vânzătorilor informații actualizate, pentru a îmbunătăți automatizarea și pentru a optimiza strategiile […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+