2 min. de lectură

Etichetarea canalelor de difuzare pe Instagram va fi mai ușoară

Instagram a introdus o nouă funcție care ar putea aduce beneficii semnificative celor care doresc să crească implicarea publicului. Platforma permite acum utilizatorilor să eticheteze canale direct în timpul procesului de încărcare a postărilor.

This article was translated for you by artificial intelligence
Etichetarea canalelor de difuzare pe Instagram va fi mai ușoară
Sursă: Depositphotos

Cea mai recentă actualizare Instagram introduce opțiunea de a eticheta un canal de difuzare în timpul procesului de încărcare a postării. Această funcție permite utilizatorilor să evidențieze conținutul din fluxurile canalului fără a fi nevoie să facă pași suplimentari după publicare.

Magazinele electronice se pot bucura – produsele, promoțiile sau știrile pot fi integrate perfect în canal. Vor ajunge direct la public.

De ce este important pentru comerțul electronic

Rețeaua Socila, Instagram a lansat Channels în februarie anul trecut. A devenit un instrument semnificativ pentru comunicarea unidirecțională. Această caracteristică permite creatorilor și companiilor să-și țină urmăritorii informați prin mesaje Instagram Direct, aliniindu-se la tendința în creștere a partajării de conținut privat pe platformă.

Pentru profesioniștii din comerțul electronic, capacitatea de a eticheta canalele în postări este o îmbunătățire semnificativă. Simplifică procesul de partajare a actualizărilor, asigurându-se că cel mai recent conținut este afișat automat în canal fără a fi nevoie de partajare manuală. Această eficiență poate economisi timp și poate asigura că publicul tău de pe Instagram este întotdeauna informat despre cele mai recente oferte, promoții sau știri ale mărcii tale.

Utilizarea noii funcții

Instagram raportează interesul pentru utilizarea canalelor, așa că mărcile care nu folosesc încă acest format ar trebui să ia notă și să înceapă. Prin încorporarea opțiunii Tag Channel în strategia de conținut, puteți crea o modalitate de a vă menține publicul implicat. Este o modalitate simplă de a maximiza acoperirea și impactul conținutului pe care îl creezi deja.

Deși noua funcție de etichetare poate părea o actualizare nesemnificativă, oferă o oportunitate și pentru comerțul electronic. La urma urmei, creșterea implicării și simplificarea comunicării cu publicul este ceea ce își dorește toată lumea.

Distribuiți articolul
Articole similare
Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024
3 min. de lectură

Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024

Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.

Citiți articolul
Meta lansează Threads Creator Hub
2 min. de lectură

Meta lansează Threads Creator Hub

Noul hub al creatorilor de fire Meta oferă îndrumări fundamentale pentru începerea și creșterea prezenței dvs. pe platformă. Deși oferă îndrumări fundamentale cu privire la configurarea contului și personalizarea fluxului prin integrarea Instagram, resursei îi lipsesc informații detaliate susținute de date. Hub-ul include note privind etichetele tematice (deoarece hashtag-urile nu sunt disponibile), deși recomandările sale […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+