2 min. de lectură

Ecommerce Europe solicită reguli echitabile pentru toți

Ecommerce Europe și membrii asociației sale naționale solicită condiții de concurență echitabile pentru toți jucătorii din comerțul electronic de pe piața europeană, pledând pentru o mai bună aplicare a reglementărilor existente.

This article was translated for you by artificial intelligence
Ecommerce Europe solicită reguli echitabile pentru toți
Sursă: Depositphotos

Grupul este preocupat de faptul că furnizorii din afara Uniunii Europene atrag consumatorii europeni fără a respecta normele privind protecția consumatorilor, siguranța produselor, contrafacerea, protecția datelor, confidențialitatea, mediul și legislația fiscală.

„În ultimii ani și chiar mai recent, noi actori din domeniul comerțului electronic din afara UE au intrat în Uniune și exercită o presiune puternică asupra pieței unice și asupra întreprinderilor care sunt deja stabilite în UE. Am fost întotdeauna și vom continua să fim puternic în favoarea unei piețe deschise și competitive, deoarece comerțul electronic este un fenomen global. Cu toate acestea, factorii de decizie și autoritățile competente trebuie să se asigure că această competiție este corectă”, a declarat Luca Cassetti, secretar general al Ecommerce Europe.

Companiile europene de comerț electronic resimt presiunea regulilor complicate și a costurilor ridicate de conformitate. Noi concurenți din afara UE intră pe piață, provocând atât piața unică, cât și întreprinderile consacrate. Ecommerce Europe subliniază importanța unei piețe deschise și competitive, dar avertizează că aplicarea laxă a normelor UE privind actorii din afara UE ar putea duce la produse nesigure care să ajungă la consumatori. Ei solicită o supraveghere mai strictă a concurenților internaționali pentru a asigura o piață echitabilă și sigură.

Distribuiți articolul
Articole similare
Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?
4 min. de lectură

Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?

Recenziile online sunt un instrument esențial pentru luarea deciziilor de către consumatori și pentru consolidarea încrederii. Un sondaj recent realizat de Trustpilot în rândul a 600 de IMM-uri britanice cu putere de decizie și 2 000 de consumatori demonstrează importanța acestora pentru creșterea economică și provocările asociate.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari
3 min. de lectură

SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari

Potrivit unui raport exclusiv al Reuters, Shein trece prin ceea ce noi, cei din industrie, numim un „moment de verificare a realității”. Afacerea este următoarea: Shein se gândește să debuteze pe bursa de la Londra, dar există o piedică. Incredibil, evaluarea lor actuală de 50 de miliarde de dolari este cu aproximativ un sfert mai […]

Citiți articolul
Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025
2 min. de lectură

Planul Google de investiții în inteligență artificială de 75 de miliarde de dolari pentru 2025

Într-o declarație a directorului general Sundar Pichai cu privire la publicarea câștigurilor Alphabet pentru T4 2024, compania a afirmat că intenționează să cheltuiască aproximativ 75 de miliarde de dolari pentru cheltuieli de capital în 2025. Aceasta este o creștere semnificativă față de cele 32,3 miliarde de dolari care au fost cheltuite în 2023 și arată […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+