2 min. de lectură

Ecommerce Europe solicită reguli echitabile pentru toți

Ecommerce Europe și membrii asociației sale naționale solicită condiții de concurență echitabile pentru toți jucătorii din comerțul electronic de pe piața europeană, pledând pentru o mai bună aplicare a reglementărilor existente.

This article was translated for you by artificial intelligence
Ecommerce Europe solicită reguli echitabile pentru toți
Sursă: Depositphotos

Grupul este preocupat de faptul că furnizorii din afara Uniunii Europene atrag consumatorii europeni fără a respecta normele privind protecția consumatorilor, siguranța produselor, contrafacerea, protecția datelor, confidențialitatea, mediul și legislația fiscală.

„În ultimii ani și chiar mai recent, noi actori din domeniul comerțului electronic din afara UE au intrat în Uniune și exercită o presiune puternică asupra pieței unice și asupra întreprinderilor care sunt deja stabilite în UE. Am fost întotdeauna și vom continua să fim puternic în favoarea unei piețe deschise și competitive, deoarece comerțul electronic este un fenomen global. Cu toate acestea, factorii de decizie și autoritățile competente trebuie să se asigure că această competiție este corectă”, a declarat Luca Cassetti, secretar general al Ecommerce Europe.

Companiile europene de comerț electronic resimt presiunea regulilor complicate și a costurilor ridicate de conformitate. Noi concurenți din afara UE intră pe piață, provocând atât piața unică, cât și întreprinderile consacrate. Ecommerce Europe subliniază importanța unei piețe deschise și competitive, dar avertizează că aplicarea laxă a normelor UE privind actorii din afara UE ar putea duce la produse nesigure care să ajungă la consumatori. Ei solicită o supraveghere mai strictă a concurenților internaționali pentru a asigura o piață echitabilă și sigură.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU