
Dognet a eliminat decalajul tehnologic prin dezvoltarea propriei platforme
Ani de zile, rețeaua a funcționat pe o platformă standard, Post Affiliate Network, care a deservit bine piața din Europa de Est. Dar odată cu creșterea rapidă au apărut și noi provocări: mai multe campanii, noi teritorii și așteptări mai mari din partea clienților. În 2021, a fost luată decizia de a construi o platformă personalizată de la zero. După o perioadă riguroasă de dezvoltare, testare și perfecționare, Dognet 2.0 este acum construită live pentru a răspunde nevoilor advertiserilor și editorilor din Europa Centrală și de Est și Balcani.
Gestionarea mai ușoară a campaniilor, informații mai detaliate și flexibilitate sporită
Noul sistem transformă modul în care este urmărită performanța campaniilor de afiliere. O îmbunătățire cheie este utilizarea linkurilor de redirecționare, care permit controlul complet asupra parametrilor UTM. Această caracteristică permite o urmărire mai precisă a conversiilor în GA4 și o monitorizare mai eficientă a traficului în general. Dognet 2.0 introduce urmărirea detaliată a performanței până la nivelul proiectului fiecărui editor – nudoar la nivelul contului. Această funcționalitate oferă agenților de publicitate informații precise cu privire la site-urile sau subproiectele specifice care generează succes. Deși acest tip de analiză a fost posibil înainte, Dognet 2.0 ridică funcția la un nivel cu totul nou.Dognet 2.0 oferă, de asemenea:
- Raportare avansată și un sistem de administrare mai intuitiv,
- Omai mare flexibilitate în setările campaniei,
- Perspective detaliate asupra performanțelor individuale ale editorilor,
- Acces la statistici prin intermediul REST API,
- Funcționalitate personalizabilă
Migrarea atinge apogeul – Migrarea agenților de publicitate începe pe 20 mai
După o migrare fără probleme a editorilor la începutul acestui an, Dognet raportează că majoritatea au fost integrați cu succes. Începând cu 20 mai, agenții de publicitate vor avea, de asemenea, acces la noul sistem de administrare. Întreaga rețea va funcționa pe Dognet 2.0 până cel târziu în septembrie, pregătind terenul pentru lansarea de noi servicii în 2026.
Viitorul Dognet merge dincolo de marketingul afiliat
Odată cu lansarea platformei sale, Dognet are acum control deplin asupra foii sale de parcurs de dezvoltare, fărăconstrângeri din partea furnizorilor terți, a priorităților acestora sau a termenelor. Rețeaua intenționează să introducă primele sale produse în afara spațiului afiliat tradițional în cursul acestui an. În acest fel, Dognet se poziționează nu doar ca o rețea de marketing de performanță, ci și ca o companie bazată pe tehnologie de sine stătătoare.
„Am avut de ales: să vând compania sau să fac față unei provocări tehnologice majore. Am ales calea cea mai dificilă. Astăzi, sunt încrezător că am eliminat decalajul tehnologic și am construit o fundație puternică pentru viitor”, spune Štefan Polgári, fondatorul Dognet.
Comunicat de presă