3 min. de lectură

Direcționarea Google Demand Generation: noi opțiuni de vârstă și sex

Google și-a îmbunătățit capacitățile de direcționare Demand Gen cu o actualizare semnificativă. Noile funcții de direcționare Google Demand Gen includ acum opțiuni optimizate pentru anumite grupe de vârstă și sex. Acest progres în direcționarea Google Demand Gen oferă agenților de publicitate un control mai precis asupra publicului lor, permițând o direcționare mai eficientă a anumitor segmente demografice. Aceste îmbunătățiri sunt cruciale pentru companiile care doresc să-și perfecționeze abordarea publicitară și să ajungă mai eficient la clienții ideali.

This article was translated for you by artificial intelligence
Direcționarea Google Demand Generation: noi opțiuni de vârstă și sex
Sursă: Depositphotos

Google avertizează, de asemenea, că direcționarea prea restrânsă poate avea un impact negativ asupra performanței campaniei. Algoritmul folosește diverse semnale, inclusiv comportamentul utilizatorilor și conținutul paginii de destinație, pentru a optimiza conversiile. Restrângerea intervalului demografic poate reduce traficul și ratele de conversie.

Campaniile Demand Gen (campanii axate pe generarea cererii) au ca scop crearea de interes și cerere pentru produse sau servicii. Folosind direcționarea precisă și optimizarea reclamelor, acestea ajung la potențiali clienți în primele etape ale procesului de cumpărare, crescând astfel gradul de conștientizare a mărcii și pregătindu-i pentru achizițiile viitoare.

Alte platforme au anunțat recent schimbări de direcționare – LinkedIn a eliminat audiențele asemănătoare, în timp ce Meta a mers în direcția opusă. Acesta recomandă companiilor să folosească audiențe asemănătoare atunci când creează o campanie și să se îndepărteze de direcționarea precisă.

Modificări în campaniile Gen

1. Direcționarea în funcție de vârstă și sex:
Advertiserii pot restricționa vizibilitatea reclamei lor la anumite grupe de vârstă și sex. Această nouă opțiune este integrată în setările de direcționare optimizate ale campaniilor de generare a cererii.

2. Opțiuni flexibile de direcționare:
Advertiserii pot opta pentru direcționarea nerestricționată sau restricționată, în funcție de obiectivele campaniei și de cerințele publicului. Acest lucru permite marketerilor să-și adapteze mai bine strategiile la obiective specifice de afaceri.

Utilizarea eficientă a direcționării

Pentru firmele de comerț electronic, este important să găsească un echilibru între direcționarea precisă și performanța campaniei. Actualizarea oferă posibilitatea de a personaliza campaniile mai precis în funcție de obiectivele de afaceri, dar necesită și o analiză atentă pentru a se asigura că restricționarea publicului nu pune în pericol obținerea rezultatelor dorite.

Noua funcție este un alt pas către a permite agenților de publicitate să-și personalizeze mai bine campaniile folosind instrumente avansate de direcționare Google, putând în același timp să profite de beneficiile optimizării învățării automate.

Distribuiți articolul
Articole similare
58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale
3 min. de lectură

58% împărtășesc e-mailuri pentru reduceri, dar protejează datele sociale

Comercianții cu amănuntul constată că, în timp ce clienții adoră reducerile, aceștia sunt, de asemenea, preocupați de confidențialitatea lor atunci când împărtășesc informații personale. Potrivit unui studiu recent al companiei de consultanță în domeniul transformării digitale Daemon, ofertele promoționale și e-mailurile pentru reduceri rămân o atracție puternică pentru toate generațiile; generația Millennials conduce cu 67%, […]

Citiți articolul
Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile
5 min. de lectură

Digital Wallet Passes: Stimulați-vă vânzările de comerț electronic cu cupoane mobile

De la legitimații de îmbarcare de bază la instrumente de marketing eficiente, legitimațiile de portofel digitale au cunoscut o dezvoltare semnificativă. În cadrul aplicațiilor de portofel mobil precum Apple Wallet, Google Pay și Samsung Pay, aceste reprezentări digitale pot conține orice, de la permise de îmbarcare și bilete la carduri de membru, carduri de fidelitate […]

Citiți articolul
88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern
6 min. de lectură

88% dintre cumpărători doresc Omnichannel: 5 strategii cheie pentru succesul comerțului cu amănuntul modern

Cel mai recent raport anual Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) aduce noi informații cu privire la direcția în care se îndreaptă așteptările cumpărătorilor actuali. Studiul a fost realizat pe un eșantion de peste 8 000 de clienți din țări precum SUA, Marea Britanie, Franța, Germania, Canada, Australia și India. De ce este omnichannel cuvântul la […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+