
Când ar trebui să folosim TikTok și când nu?
În acest moment, TikTok este rețeaua socială cu cea mai rapidă creștere. Un utilizator mediu îl folosește până la patruzeci de minute pe zi. 60% dintre utilizatori sunt membri ai Generației Z, persoane cu vârste cuprinse între 18 și 33 de ani.
Videoclipuri mai detaliate
Videoclipurile cu elemente umane – fețe, oameni și autenticitate – sunt cele mai populare pe TikTok. Acesta este motivul pentru care marketingul influencer a avut un succes atât de mare. Este mai puțin probabil ca videoclipul să se piardă, deoarece spectatorul cunoaște și are încredere într-o față familiară. Deci, dacă nu vă este frică să fiți văzut pe cameră, să țineți pasul cu cele mai recente stiluri etc., TikTok este pentru dvs.
Valoare adăugată
Videoclipul de astăzi trebuie să fie mai mult decât plăcut vizual. Dimpotrivă – informațiile valoroase și impactul emoțional sunt mai solicitate. Nu este nevoie să fii prea promoțional cu o campanie de influențare pe TikTok. De fapt, ar trebui să surprindă și să încânte. O modalitate foarte bună de a face acest lucru este prin povestire.
Consistență
Dacă bugetul tău are loc doar pentru o campanie cu influenceri, vei avea parte de o dezamăgire. Unul dintre lucrurile despre TikTok este viteza sa. Tendințele se schimbă rapid. Aceasta înseamnă că o singură campanie nu este suficientă pentru a crește gradul de conștientizare și pentru a atinge obiectivele mărcii dvs. Regularitatea și continuitatea sunt factorii cheie.

Source: Depositphotos
Regele formatelor: Video
Videoclipul „merge” pe platforme precum Pinterest și TikTok. Ce a făcut Instagram ca răspuns la creșterea rapidă a TikTok? Reels, ai ghicit, nu? Algoritmul Instagram s-a retras de mult la videoclipuri scurte.
Ei luptă pentru fiecare secundă pe care oamenii o petrec uitându-se la social media. Aveți trei secunde pentru a interacționa cu un videoclip. Acesta este timpul necesar pentru ca un spectator să decidă dacă să sară peste videoclip sau să-l vizioneze.
Marketing influencer multi-canal
Găsirea unui Instagrammer și așteptarea ca acesta să posteze exclusiv pe platforma preferată nu este influencer marketing. De fapt, influențatorii de astăzi sunt utilizatori multi-platformă. Prin urmare, domeniul de aplicare al inițiativelor de marketing este mai mare și trebuie exploatat pe deplin.
Gestionarea reputației online
Comentariile pozitive despre un brand sunt considerate cel mai bun marketing. Puneți întrebări creatorilor de conținut ca și cum ar fi clienții dvs. Cereți-le părerea, o mărturie, comentarii sau dacă ar spune altora despre bunuri. Există mult mai multe modalități de a utiliza marketingul influencer pentru a construi o prezență online solidă. Tot ce aveți nevoie este să știți cum să le utilizați. Deci, cum folosiți aprobările de la celebrități?
Publicați-le pe propriul blog, site web sau buletin informativ. Căutați-le în profilul de companie Google al mărcii dvs. sau în conturile de socializare. La mult timp după ce efortul plătit se încheie, publicitatea cu reputație puternică continuă.
Apariția ambasadorului
Este important să înțelegem diferența dintre un influencer și un ambasador. Deși nu toți influencerii sunt ambasadori, toți ambasadorii sunt influenceri. Prin promovarea constantă a unui produs sau brand, un influencer devine ambasador.
Numele său vine imediat în minte atunci când oamenii se gândesc la brand și parteneriatul pare autentic, ceea ce aduce beneficii comportamentului clienților și dezvoltării mărcii. Prin urmare, parteneriatele pe termen lung cu influencerii sunt esențiale pentru dezvoltarea brandului pe termen lung sau pentru atingerea obiectivelor.
Știați că…?
- Mulți Gen Z nu folosesc Google, așa că gândiți-vă dacă ar trebui să utilizați fiecare platformă de socializare cu ei
- Aproximativ 40% dintre utilizatorii de social media din generația Z ar prefera să caute pe Instagram sau TikTok. Algoritmii inteligenți de pe rețelele sociale ne arată materiale relevante pentru noi în funcție de informațiile pe care le furnizăm – interese, aspecte culturale etc.

Source: Depositphotos
Nu știi niciodată când cineva va da peste compania ta în timp ce „caută pe Google New Age”, așa că fii conștient de prezența ta pe rețelele sociale. Rețineți că investirea banilor în inițiative de influencer marketing este uneori un risc pentru numele și reputația companiei dvs. Alegerea corectă a personalității, a execuției campaniei și a raportării sunt esențiale.