
Cu 37%, mai mult decât generația Z non-zillennial cu 34% și milenialii non-zillennial 34%, zillennialii se remarcă prin faptul că au cea mai mare rată de consumatori cu amănuntul exclusiv digitali. De asemenea, în comparație cu generația Z non-zillennial și milenialii non-zillennial, zillennialii sunt cel mai puțin susceptibili de a prefera să efectueze toate achizițiile cu amănuntul în persoană, la 29%, față de 32%.
Pe baza modului în care fiecare respondent ar folosi un câștig neașteptat egal cu jumătate din salariul lunar obișnuit, PYMNTS Intelligence prezintă patru personaje separate pentru această generație: preocupați de buget, constructori de bogăție, cheltuitori gratuiti și donatori. Aceste grupuri au gusturi oarecum diferite pentru achizițiile cu amănuntul, ceea ce are implicații semnificative pentru strategiile de marketing digital și online . De exemplu, 39% din grupul conștient de buget ar prefera să cumpere atât online, cât și în persoană, probabil pentru că sunt dornici să vâneze cele mai bune oferte. Doar 15% dintre donatori urmează acest model; 53% din acest grup cumpără doar online.
Produsele de vânzare cu amănuntul sunt foarte afectate de zillennials, un grup de clienți mai predispus să facă cumpărături online. Recomandările personale par a fi mai importante pentru alegerile lor de cumpărare decât pentru mileniali, dar mai puțin decât pentru generația Z. În rândul generației Z, reclamele pe rețelele sociale au, de asemenea, cea mai mare acoperire; zillennials la 35% Pentru zillennials , alte elemente importante sunt celebritățile și influencerii, recomandările digitale personalizate și marketingul site-ului web.
Consumatorii activi, zillennials pot fi influențați prin mai multe puncte de vânzare. Pentru toate personalitățile, recomandările personale au un mare impact; Dar, pentru cei care sunt conștienți de buget, la 42%, devin și mai importanți. Grupul cu conștientizare a bugetului arată, de asemenea, o influență mai mare decât media din recomandările digitale personalizate și publicațiile online. Cu constructorii de avere, reclamele pe rețelele sociale au crescut la 38%.
Atunci când aleg magazinele, zillennial-urile acordă de obicei costuri mai bune prioritate față de alegerea mărcii. Dintre zillennials, 41% cred că disponibilitatea mărcilor care le plac este mai puțin crucială decât prețul. Doar 21% răspund în direcția opusă. Pentru Generația Z, această tendință rămâne adevărată; Dar, procentul de mileniali care acordă prioritate prețului mai întâi scade la 36%.
Cele mai mari segmente de consumatori orientați spre marcă și prețuri se găsesc printre zillennials și Gen Z. Pentru zillennials cu buget redus, prețul este foarte important; 45% dintre ei spun că acesta este primul lor gând. Deși cotele semnificative mai întâi pe brand, constructorii de bogăție și cheltuitorii liberi încă acordă prețurilor priorității.
În cele din urmă, comercianții cu amănuntul care vizează această piață în expansiune trebuie să înțeleagă distincțiile dintre zillennials și omologii lor din generația Z și mileniali prin strategii eficiente de marketing digital și online .