4 min. de lectură

Digital-First Zillennials remodelează peisajul comerțului cu amănuntul cu preferințe unice de cumpărături

Născuți între 1991 și 1999, tinerii mileniali și consumatorii mai în vârstă din generația Z sunt mai predispuși decât orice altă grupă de vârstă să aleagă cumpărarea de produse cu amănuntul doar online. Conform studiilor recente efectuate de PYMNTS Intelligence, această grupă de vârstă este cel mai puțin probabil să cumpere doar în magazin și cel mai probabil să cumpere bunuri cu amănuntul exclusiv online. Studiul oferă, de asemenea, înțelegerea variațiilor dintre patru grupuri distincte de personalități: donatori, cheltuitori liberi, constructori de avere și conștienți de buget.

This article was translated for you by artificial intelligence
Digital-First Zillennials remodelează peisajul comerțului cu amănuntul cu preferințe unice de cumpărături
Sursă: Depositphotos

Cu 37%, mai mult decât generația Z non-zillennială la 34% și milenialii non-zillennial, de asemenea, 34%, zillennials se remarcă pentru că au cea mai mare rată de consumatori cu amănuntul exclusiv digitali. De asemenea, în comparație cu milenialii non-zillennial Gen Z și non-zillennial, zillennials sunt cel mai puțin probabil să dorească să prefere să-și desfășoare toate achizițiile cu amănuntul în persoană, la 29%, față de 32%.

Pe baza modului în care fiecare respondent ar folosi un câștig neașteptat egal cu jumătate din salariul lunar obișnuit, PYMNTS Intelligence prezintă patru personaje separate pentru această generație: bugetari, constructori de bogăție, cheltuitori liberi și dăruitori. Aceste grupuri au gusturi oarecum diferite pentru achizițiile cu amănuntul, ceea ce are implicații semnificative pentru strategiile de marketing digital și online . De exemplu, 39% din grupul conștient de buget ar prefera să cumpere atât online, cât și personal, probabil pentru că sunt dornici să vâneze cele mai bune oferte. Doar 15% dintre donatori urmează acest model; 53% din acest grup cumpără doar online.

Produsele de vânzare cu amănuntul sunt mult afectate de zillennials, un grup de clienți mai predispus să cumpere online. Recomandările personale par a fi mai importante pentru alegerile lor de cumpărare decât pentru mileniali, dar mai puțin decât pentru generația Z. În rândul generației Z, anunțurile de pe rețelele sociale au, de asemenea, cea mai mare acoperire; zillennials la 35% Pentru zillennials, alte elemente importante sunt celebritățile și influențatorii, recomandările digitale personalizate și marketingul site-ului web.

Consumatorii activi, zillennialele pot fi influențate prin mai multe puncte de vânzare. Pentru toate personalitățile, recomandările personale au un impact mare; Dar, pentru zillennialii conștienți de buget, la 42%, acestea devin și mai importante. Grupul cu conștiință bugetară arată, de asemenea, o influență peste medie din recomandările digitale personalizate și publicațiile online. Cu constructorii de bogăție, anunțurile de pe rețelele sociale au depășit atracția la 38%.

Atunci când alegeți magazine, zillennialele acordă de obicei costuri mai bune prioritate față de alegerea mărcii. Dintre zillennials, 41% consideră că disponibilitatea mărcilor care le plac este mai puțin importantă decât prețurile. Doar 21% răspund în direcția opusă. Pentru generația Z, această tendință rămâne adevărată; Dar, procentul milenialilor care prioritizează prețul mai întâi scade la 36%.

Cele mai mari segmente atât ale consumatorilor orientați spre marcă, cât și ale consumatorilor care pun prețurile pe primul loc se găsesc printre zillennials și Gen Z. Pentru zillennials pe un buget, prețul este foarte important; 45% dintre ei spun că acesta este primul lor gând. Deși ponderile semnificative sunt în primul rând pe marcă, constructorii de bogăție și cheltuitorii liberi acordă în continuare prioritate prețurilor.

În cele din urmă, comercianții cu amănuntul care vizează această piață în expansiune trebuie să înțeleagă distincțiile dintre zillennials și omologii lor din generația Z și mileniali prin strategii eficiente de marketing digital și online .

Distribuiți articolul
Articole similare
Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG
3 min. de lectură

Impactul sustenabilității comerțului cu amănuntul: Generația Z conduce schimbarea FMCG

Sustenabilitatea comerțului cu amănuntul a devenit o preocupare critică pentru sectorul FMCG , pe măsură ce Generația Z devine un grup cheie de consumatori. Intrarea Generației Z în forța de muncă, cu convingerile lor puternice de mediu, pune presiune asupra comercianților cu amănuntul și a companiilor FMCG pentru a înțelege mai bine implicațiile schimbărilor climatice […]

Citiți articolul
Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa
5 min. de lectură

Creșterea mărcilor direct-to-consumer (DTC) în Europa

În ultimii ani, mărcile Direct-to-Consumer (DTC) au câștigat o tracțiune semnificativă în Europa. Acest model de afaceri, care implică mărci care vând direct clienților prin canalele lor online, ocolește efectiv intermediarii tradiționali de retail, cum ar fi magazinele universale sau piețele. În consecință, mărcile DTC au remodelat fundamental peisajul de retail, concentrându-se pe experiențe personalizate, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+