Aceasta se calculează luând valoarea totală a tranzacțiilor și împărțind-o la numărul de tranzacții. ATV-ul ajută companiile să înțeleagă obiceiurile de cheltuieli ale clienților, să identifice tendințele vânzărilor și să dezvolte strategii pentru creșterea vânzărilor. Concentrându-se pe creșterea ATV-urilor, companiile pot crește veniturile fără a crește neapărat numărul de tranzacții, ceea ce duce la operațiuni mai eficiente și mai profitabile.
Începând de ieri, 13 martie 2025, TikTok a finalizat o actualizare majoră a sistemului său Shop Performance Score. Noua abordare compară acum performanța dvs. de vânzător cu cea a altor vânzători din aceeași categorie de produse listate, mai degrabă decât cu piața în ansamblu.
Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]
Ați întâlnit abrevierea KPI? Dacă lucrați în marketingul de performanță, termenul Key Performance Indicators este ceva ce nu puteți evita. Pentru toți cei care doresc să își evalueze afacerea online pe baza datelor și nu a intuiției, iată un ghid complet al metricilor. Ce înseamnă exact KPI, pe care ar trebui să îi urmăriți și […]