1 min. de lectură

Valoarea medie a tranzacției

Aceasta se calculează luând valoarea totală a tranzacțiilor și împărțind-o la numărul de tranzacții. ATV-ul ajută companiile să înțeleagă obiceiurile de cheltuieli ale clienților, să identifice tendințele vânzărilor și să dezvolte strategii pentru creșterea vânzărilor. Concentrându-se pe creșterea ATV-urilor, companiile pot crește veniturile fără a crește neapărat numărul de tranzacții, ceea ce duce la operațiuni mai eficiente și mai profitabile.

This article was translated for you by artificial intelligence

 

 

Distribuiți articolul
Articole similare
IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant
5 min. de lectură

IA, Deepfakes și site-uri web frauduloase. Marketingul digital nu a fost niciodată mai riscant

Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
TOP Indicatori cheie de performanță în marketingul de performanță
9 min. de lectură

TOP Indicatori cheie de performanță în marketingul de performanță

Ați întâlnit abrevierea KPI? Dacă lucrați în marketingul de performanță, termenul Key Performance Indicators este ceva ce nu puteți evita. Pentru toți cei care doresc să își evalueze afacerea online pe baza datelor și nu a intuiției, iată un ghid complet al metricilor. Ce înseamnă exact KPI, pe care ar trebui să îi urmăriți și […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+