AOV (Valoarea medie a comenzii) este un număr important pentru întreprinderile de comerț electronic, deoarece măsoară suma medie cheltuită de clienți pentru o singură tranzacție. Este un KPI important (Key Performance Indicator) care permite organizatiilor sa inteleaga mai bine obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor, sa identifice zonele de dezvoltare si sa isi optimizeze strategia de vanzari. Valoarea medie a comenzii este calculată prin împărțirea veniturilor totale ale afacerii la numărul de comenzi individuale. De exemplu, dacă un magazin face vânzări de 10.000 € și primește 100 de comenzi într-o lună, AOV ar fi: AOV = 10.000 € / 100 = 100 €
Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.
Brandurile se confruntă cu o provocare importantă în schimbarea modului în care prezintă bărbații în campaniile lor. Potrivit unui raport recent Kantar, publicul modern nu se poate identifica cu stereotipurile consacrate despre bărbații puternici și rezistenți. În schimb, masculinitatea incluzivă în marketing, cu diverse diferențe, este esențială pentru crearea de conexiuni cu consumatorii și pentru […]
Meta a adus modificări semnificative funcției sale Broadcast Channels, extinzând utilizarea acesteia la Facebook, Instagram și Messenger. Limitând anterior comunicarea dintre branduri, creatori și urmăritorii acestora la schimburi unidirecționale, această opțiune de mesagerie se transformă acum într-una mai interactivă.