AOV (Valoarea medie a comenzii) este un număr important pentru întreprinderile de comerț electronic, deoarece măsoară suma medie cheltuită de clienți pentru o singură tranzacție. Este un KPI important (Key Performance Indicator) care permite organizatiilor sa inteleaga mai bine obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor, sa identifice zonele de dezvoltare si sa isi optimizeze strategia de vanzari. Valoarea medie a comenzii este calculată prin împărțirea veniturilor totale ale afacerii la numărul de comenzi individuale. De exemplu, dacă un magazin face vânzări de 10.000 € și primește 100 de comenzi într-o lună, AOV ar fi: AOV = 10.000 € / 100 = 100 €
Începând de ieri, 13 martie 2025, TikTok a finalizat o actualizare majoră a sistemului său Shop Performance Score. Noua abordare compară acum performanța dvs. de vânzător cu cea a altor vânzători din aceeași categorie de produse listate, mai degrabă decât cu piața în ansamblu.
Publicitatea digitală se schimbă mai rapid ca niciodată, iar mărcile de comerț electronic, împreună cu agențiile de marketing, trebuie să țină pasul cu noile provocări și oportunități. Raportul Industry Pulse trasează tendințele, amenințările, deepfakes și inovațiile care vor influența publicitatea online în anul următor. Acesta se bazează pe opiniile experților în media digitală – publicitari, […]
Ați întâlnit abrevierea KPI? Dacă lucrați în marketingul de performanță, termenul Key Performance Indicators este ceva ce nu puteți evita. Pentru toți cei care doresc să își evalueze afacerea online pe baza datelor și nu a intuiției, iată un ghid complet al metricilor. Ce înseamnă exact KPI, pe care ar trebui să îi urmăriți și […]