2 min. de lectură

Testarea A / B

Testarea A / B este un instrument folosit pentru a îmbunătăți rata de conversie a unui magazin online. Aceasta implică pregătirea a două versiuni ale unei pagini, fiecare cu un design diferit și modificată în moduri diferite, pentru a vedea care este mai eficientă. Una dintre aceste versiuni este arătată unui grup de vizitatori, iar cealaltă celuilalt. Rezultatul este apoi evaluat în funcție de obiectivul dorit, adică rata de conversie. Aceasta poate fi, de exemplu, completarea unui formular sau achiziționarea efectivă a produselor. Acestea pot fi măsurate folosind diverse instrumente, cum ar fi Google Analytics.

This article was translated for you by artificial intelligence

 

Testarea A / B, cunoscută și sub numele de testare divizată, este o metodă de comparare a două versiuni ale unei pagini web, e-mail sau alt conținut digital pentru a determina care dintre ele funcționează mai bine. Prin împărțirea aleatorie a vizitatorilor site-ului web sau a destinatarilor de e-mail în două grupuri, testarea A / B permite comercianților să testeze eficacitatea diferitelor elemente de design, cum ar fi titlurile, imaginile și îndemnurile.

Termeni cheie:

  • Testare comparativă: O metodă de comparare a două versiuni ale unui conținut digital pentru a determina care dintre ele are performanțe mai bune.
  • Rata de conversie: procentul de utilizatori care efectuează o acțiune dorită, cum ar fi efectuarea unei achiziții sau completarea unui formular.
  • Grup de control: grupul de utilizatori care nu sunt expuși la noua versiune a conținutului, utilizat ca bază pentru comparație.
  • Grup de tratament: grupul de utilizatori care sunt expuși la noua versiune a conținutului.

Exemplu: Un marketer vrea să testeze dacă un nou titlu va îmbunătăți rata de conversie a site-ului său. Acestea creează două versiuni ale paginii de pornire: versiunea A cu titlul vechi și versiunea B cu noul titlu. Prin împărțirea aleatorie a vizitatorilor site-ului web în două grupuri, aceștia pot compara performanța fiecărei versiuni și pot determina care dintre ele funcționează mai bine.

Distribuiți articolul
Articole similare
Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024
3 min. de lectură

Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024

Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.

Citiți articolul
Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni
5 min. de lectură

Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni

Brandurile se confruntă cu o provocare importantă în schimbarea modului în care prezintă bărbații în campaniile lor. Potrivit unui raport recent Kantar, publicul modern nu se poate identifica cu stereotipurile consacrate despre bărbații puternici și rezistenți. În schimb, masculinitatea incluzivă în marketing, cu diverse diferențe, este esențială pentru crearea de conexiuni cu consumatorii și pentru […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+