1 min. de lectură

Rata de respingere

Rata de respingere este proporția de persoane care părăsesc un site web după ce au citit doar o pagină fără a interacționa sau a merge pe site-uri suplimentare. Arată cât de interesantă și pertinentă este prima pagină pentru cerințele și așteptările vizitatorilor.

This article was translated for you by artificial intelligence

Rata de respingere este proporția de persoane care părăsesc un site web după ce au citit doar o pagină fără a interacționa sau a merge pe site-uri suplimentare. Arată cât de interesantă și pertinentă este prima pagină pentru cerințele și așteptările vizitatorilor. De multe ori, o rată ridicată de respingere înseamnă că vizitatorii nu au fost suficient de interesați să rămână în jur sau nu au găsit ceea ce își doresc. Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, pentru a optimiza conținutul și pentru a încuraja utilizatorii să rămână mai mult timp sau să exploreze mai profund site-ul web – toate cu scopul final de a crește implicarea generală și ratele de conversie – specialiștii în marketing și webmasterii examinează ratele de respingere.

Distribuiți articolul
Articole similare
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
5 min. de lectură

Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec

Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.

Citiți articolul
O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe
5 min. de lectură

O nouă cercetare relevă că: 47% dintre cumpărători își încep acum călătoria pe piețe

Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 se bazează pe cercetarea efectuată de Sapio Research în octombrie 2024. Acesta a chestionat 4 500 de cumpărători online din cinci țări: Franța, Germania, Țările de Jos, Regatul Unit și SUA. Datele au fost colectate prin intermediul unui chestionar online și s-au axat exclusiv pe comportamentul clienților în piețe, inclusiv […]

Citiți articolul
Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024
5 min. de lectură

Tendințe în marketingul mobil: Creșterea cu 64% a conversiilor marchează transformarea digitală a anului 2024

Conform celui mai recent raport AppsFlyer, marketingul mobil va atinge un prag istoric de 65 de miliarde de dolari în 2024, pe măsură ce atât tendințele de marketing al aplicațiilor mobile, cât și comportamentul consumatorilor vor suferi schimbări dramatice. De la o creștere de 64% a ratelor de conversie la strategii revoluționare de conectare profundă, […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+