Rata de respingere este proporția de persoane care părăsesc un site web după ce au citit doar o pagină fără a interacționa sau a merge pe site-uri suplimentare. Arată cât de interesantă și pertinentă este prima pagină pentru cerințele și așteptările vizitatorilor. De multe ori, o rată ridicată de respingere înseamnă că vizitatorii nu au fost suficient de interesați să rămână în jur sau nu au găsit ceea ce își doresc. Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, pentru a optimiza conținutul și pentru a încuraja utilizatorii să rămână mai mult timp sau să exploreze mai profund site-ul web – toate cu scopul final de a crește implicarea generală și ratele de conversie – specialiștii în marketing și webmasterii examinează ratele de respingere.
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.