1 min. de lectură

Rata de respingere

Rata de respingere este proporția de persoane care părăsesc un site web după ce au citit doar o pagină fără a interacționa sau a merge pe site-uri suplimentare. Arată cât de interesantă și pertinentă este prima pagină pentru cerințele și așteptările vizitatorilor.

This article was translated for you by artificial intelligence

Rata de respingere este proporția de persoane care părăsesc un site web după ce au citit doar o pagină fără a interacționa sau a merge pe site-uri suplimentare. Arată cât de interesantă și pertinentă este prima pagină pentru cerințele și așteptările vizitatorilor. De multe ori, o rată ridicată de respingere înseamnă că vizitatorii nu au fost suficient de interesați să rămână în jur sau nu au găsit ceea ce își doresc. Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, pentru a optimiza conținutul și pentru a încuraja utilizatorii să rămână mai mult timp sau să exploreze mai profund site-ul web – toate cu scopul final de a crește implicarea generală și ratele de conversie – specialiștii în marketing și webmasterii examinează ratele de respingere.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?
5 min. de lectură

De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?

În trecut, atenția era concentrată aproape exclusiv pe postare în sine. Formatul, lungimea, vizualurile și momentul au fost analizate. Astăzi, secțiunea de comentarii a devenit un spațiu la fel de important. Rețelele sociale favorizează tot mai mult conținutul care stimulează interacțiunea, iar comentariile sunt un semnal că algoritmii monitorizează foarte atent.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record
2 min. de lectură

OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record

OpenAI a anunțat că peste un milion de companii plătesc acum activ pentru platforma sa – cea mai rapidă creștere din istoria platformei B2B. Clienții includ bănci, lanțuri de retail și giganți farmaceutici. Interesant este că cifrele cresc parțial datorită utilizatorilor obișnuiți ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU