1 min. de lectură

Marketing de conținut

Marketingul de conținut este o formă de marketing care creează conținut valoros pentru a-și îmbogăți și educa cititorul, clientul. Este o formă mai lungă de marketing care încearcă să creeze conținut deosebit de valoros și relevant pentru destinatar, cu intenția de a face în cele din urmă această acțiune profitabilă pentru publicul definit.

This article was translated for you by artificial intelligence

Marketingul de conținut este o formă de marketing care creează conținut valoros pentru a-și îmbogăți și educa cititorul, clientul. Este o formă mai lungă de marketing care încearcă să creeze conținut deosebit de valoros și relevant pentru destinatar, cu intenția de a face în cele din urmă această acțiune profitabilă pentru publicul definit. Faptul că vânzătorul furnizează conținut cu adevărat valoros, util clientului, îl diferențiază de alții a căror publicitate nu oferă informații noi sau fapte interesante care ar putea ajuta clientul. Marketingul de conținut este despre a spune povestea mărcii dvs. și de a oferi valoare publicului dvs., mai degrabă decât să vă prezentați produsele sau serviciile. Este o strategie pe termen lung care se concentrează pe construirea unor relații puternice cu publicul țintă, oferindu-le conținut de înaltă calitate, relevant pentru ei.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
5 secrete de achiziție a talentelor care funcționează cu adevărat în 2025 (nu ceea ce fac toți ceilalți)
11 min. de lectură

5 secrete de achiziție a talentelor care funcționează cu adevărat în 2025 (nu ceea ce fac toți ceilalți)

Există un motiv pentru care anumite companii fac coadă la candidați, în timp ce altele se luptă cu achiziția de talente chiar și pentru rolurile de bază. Nu este ceea ce credeți. După ce a lucrat cu sute de echipe de recrutare, Ventsislava Nikolova a identificat exact ceea ce separă companiile care atrag talente deosebite […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce
3 min. de lectură

Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce

Affiliate World Europe vine la Budapesta pe 4-5 septembrie 2025, la Hungexpo Budapest Congress and Exhibition Center. Această conferință premieră de marketing afiliat reunește cei mai buni marketeri, agenții de publicitate și inovatori în domeniul tehnologiei pentru două zile de networking, învățare și dezvoltare a afacerilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri
3 min. de lectură

AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri

Meta a finalizat lansarea globală a funcției Opportunity Score în toate conturile de publicitate, după fazele inițiale de testare care au început la începutul acestui an. Instrumentul de optimizare bazat pe inteligență artificială își propune să ajute agenții de publicitate să își îmbunătățească performanța campaniei prin recomandări sistematice.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+