1 min. de lectură

Marketing de conținut

Marketingul de conținut este o formă de marketing care creează conținut valoros pentru a-și îmbogăți și educa cititorul, clientul. Este o formă mai lungă de marketing care încearcă să creeze conținut deosebit de valoros și relevant pentru destinatar, cu intenția de a face în cele din urmă această acțiune profitabilă pentru publicul definit.

This article was translated for you by artificial intelligence

Marketingul de conținut este o formă de marketing care creează conținut valoros pentru a-și îmbogăți și educa cititorul, clientul. Este o formă mai lungă de marketing care încearcă să creeze conținut deosebit de valoros și relevant pentru destinatar, cu intenția de a face în cele din urmă această acțiune profitabilă pentru publicul definit. Faptul că vânzătorul furnizează conținut cu adevărat valoros, util clientului, îl diferențiază de alții a căror publicitate nu oferă informații noi sau fapte interesante care ar putea ajuta clientul. Marketingul de conținut este despre a spune povestea mărcii dvs. și de a oferi valoare publicului dvs., mai degrabă decât să vă prezentați produsele sau serviciile. Este o strategie pe termen lung care se concentrează pe construirea unor relații puternice cu publicul țintă, oferindu-le conținut de înaltă calitate, relevant pentru ei.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024
3 min. de lectură

Magazinul TikTok atinge recordul de 100 de milioane de dolari: creștere de 165% a vânzărilor de Black Friday 2024

Potrivit datelor recente, magazinul TikTok a crescut în popularitate ca destinație pentru cumpărătorii de sărbători în acest sezon. Black Friday și Cyber Monday din 2024 au înregistrat niveluri fără precedent de implicare atât din partea marilor branduri, cât și a comercianților cu amănuntul independenți, potrivit gigantului social media.

Citiți articolul
Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni
5 min. de lectură

Redefinirea masculinității în marketing: Cum pot brandurile să ajungă la bărbații moderni

Brandurile se confruntă cu o provocare importantă în schimbarea modului în care prezintă bărbații în campaniile lor. Potrivit unui raport recent Kantar, publicul modern nu se poate identifica cu stereotipurile consacrate despre bărbații puternici și rezistenți. În schimb, masculinitatea incluzivă în marketing, cu diverse diferențe, este esențială pentru crearea de conexiuni cu consumatorii și pentru […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+