1 min. de lectură

Loialitatea mărcii

Gândiți-vă la cafeneaua sau librăria preferată – cea la care vă întoarceți întotdeauna, chiar și atunci când există alte opțiuni în apropiere. Aceasta este loialitatea față de marcă în acțiune.

This article was translated for you by artificial intelligence

Gândiți-vă la cafeneaua sau librăria preferată – cea la care vă întoarceți întotdeauna, chiar și atunci când există alte opțiuni în apropiere. Aceasta este loialitatea față de marcă în acțiune. Este sentimentul de confort și familiaritate care îi face pe clienți să revină pentru mai mult. Și nu este vorba doar despre produsele sau serviciile în sine, ci despre modul în care se simt clienții atunci când interacționează cu marca dvs. Când îți îndeplinești în mod constant promisiunile, arăți empatie și împărtășești valori care rezonează cu publicul tău, construiești o legătură profundă cu ei. Despre asta este vorba în loialitatea față de marcă. Este complimentul suprem pentru afacerea dvs., deoarece înseamnă că clienții au suficientă încredere în dvs. pentru a continua să revină. Și este un factor cheie al creșterii, deoarece clienții fideli sunt mai predispuși să vă recomande altora și să încerce noi produse și servicii.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+