1 min. de lectură

Loialitatea mărcii

Gândiți-vă la cafeneaua sau librăria preferată – cea la care vă întoarceți întotdeauna, chiar și atunci când există alte opțiuni în apropiere. Aceasta este loialitatea față de marcă în acțiune.

This article was translated for you by artificial intelligence

Gândiți-vă la cafeneaua sau librăria preferată – cea la care vă întoarceți întotdeauna, chiar și atunci când există alte opțiuni în apropiere. Aceasta este loialitatea față de marcă în acțiune. Este sentimentul de confort și familiaritate care îi face pe clienți să revină pentru mai mult. Și nu este vorba doar despre produsele sau serviciile în sine, ci despre modul în care se simt clienții atunci când interacționează cu marca dvs. Când îți îndeplinești în mod constant promisiunile, arăți empatie și împărtășești valori care rezonează cu publicul tău, construiești o legătură profundă cu ei. Despre asta este vorba în loialitatea față de marcă. Este complimentul suprem pentru afacerea dvs., deoarece înseamnă că clienții au suficientă încredere în dvs. pentru a continua să revină. Și este un factor cheie al creșterii, deoarece clienții fideli sunt mai predispuși să vă recomande altora și să încerce noi produse și servicii.

 

Distribuiți articolul
Articole similare
5 secrete de achiziție a talentelor care funcționează cu adevărat în 2025 (nu ceea ce fac toți ceilalți)
11 min. de lectură

5 secrete de achiziție a talentelor care funcționează cu adevărat în 2025 (nu ceea ce fac toți ceilalți)

Există un motiv pentru care anumite companii fac coadă la candidați, în timp ce altele se luptă cu achiziția de talente chiar și pentru rolurile de bază. Nu este ceea ce credeți. După ce a lucrat cu sute de echipe de recrutare, Ventsislava Nikolova a identificat exact ceea ce separă companiile care atrag talente deosebite […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce
3 min. de lectură

Peste 7.000 de marketeri se îndreaptă spre Budapesta – Iată de ce

Affiliate World Europe vine la Budapesta pe 4-5 septembrie 2025, la Hungexpo Budapest Congress and Exhibition Center. Această conferință premieră de marketing afiliat reunește cei mai buni marketeri, agenții de publicitate și inovatori în domeniul tehnologiei pentru două zile de networking, învățare și dezvoltare a afacerilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri
3 min. de lectură

AI Opportunity Score al Meta este acum disponibil pentru toate conturile de anunțuri

Meta a finalizat lansarea globală a funcției Opportunity Score în toate conturile de publicitate, după fazele inițiale de testare care au început la începutul acestui an. Instrumentul de optimizare bazat pe inteligență artificială își propune să ajute agenții de publicitate să își îmbunătățească performanța campaniei prin recomandări sistematice.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+