Live Shopping este o strategie de marketing în care o gazdă, de obicei un influencer sau o celebritate, promovează un produs printr-un videoclip live. Similar cu emisiunile de televiziune de cumpărături la domiciliu în care o persoană demonstrează cum să folosească un element, interacțiunea dintre gazdă și public are loc în întregime live, așa cum sugerează și numele. Conținutul gamificat, inclusiv promoțiile și premiile, este oferit de obicei publicului pe parcursul unui stream live, dar numai pentru o durată limitată. Cumpărăturile în flux live sunt deosebit de eficiente din cauza sentimentului de urgență creat de penurie sau disponibilitate limitată. Mai mult, cu cât publicul este mai mare, cu atât este mai mare teama de a pierde o afacere potențial bună.
Giganții chinezi ai comerțului electronic au picat testele de siguranță ale UE: 95% rată de eșec
Potrivit unor investigații recente, dominația platformelor chineze de comerț electronic pe piețele europene a ridicat probleme serioase de siguranță. Potrivit autorităților europene de supraveghere a pieței, un procent surprinzător de 85-95% din produsele Shein, AliExpress și Temu nu respectă standardele de siguranță ale UE, după cum a raportat Ecommerce News.