Live Shopping este o strategie de marketing în care o gazdă, de obicei un influencer sau o celebritate, promovează un produs printr-un videoclip live. Similar cu emisiunile de televiziune de cumpărături la domiciliu în care o persoană demonstrează cum să folosească un element, interacțiunea dintre gazdă și public are loc în întregime live, așa cum sugerează și numele. Conținutul gamificat, inclusiv promoțiile și premiile, este oferit de obicei publicului pe parcursul unui stream live, dar numai pentru o durată limitată. Cumpărăturile în flux live sunt deosebit de eficiente din cauza sentimentului de urgență creat de penurie sau disponibilitate limitată. Mai mult, cu cât publicul este mai mare, cu atât este mai mare teama de a pierde o afacere potențial bună.
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]