1 min. de lectură

Cumpărături live

Live Shopping este o strategie de marketing în care o gazdă, de obicei un influencer sau o celebritate, promovează un produs printr-un videoclip live. Similar cu emisiunile de televiziune de cumpărături la domiciliu în care o persoană demonstrează cum să folosească un element, interacțiunea dintre gazdă și public are loc în întregime live, așa cum […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Live Shopping este o strategie de marketing în care o gazdă, de obicei un influencer sau o celebritate, promovează un produs printr-un videoclip live. Similar cu emisiunile de televiziune de cumpărături la domiciliu în care o persoană demonstrează cum să folosească un element, interacțiunea dintre gazdă și public are loc în întregime live, așa cum sugerează și numele. Conținutul gamificat, inclusiv promoțiile și premiile, este oferit de obicei publicului pe parcursul unui stream live, dar numai pentru o durată limitată. Cumpărăturile în flux live sunt deosebit de eficiente din cauza sentimentului de urgență creat de penurie sau disponibilitate limitată. Mai mult, cu cât publicul este mai mare, cu atât este mai mare teama de a pierde o afacere potențial bună.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?
5 min. de lectură

De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?

În trecut, atenția era concentrată aproape exclusiv pe postare în sine. Formatul, lungimea, vizualurile și momentul au fost analizate. Astăzi, secțiunea de comentarii a devenit un spațiu la fel de important. Rețelele sociale favorizează tot mai mult conținutul care stimulează interacțiunea, iar comentariile sunt un semnal că algoritmii monitorizează foarte atent.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record
2 min. de lectură

OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record

OpenAI a anunțat că peste un milion de companii plătesc acum activ pentru platforma sa – cea mai rapidă creștere din istoria platformei B2B. Clienții includ bănci, lanțuri de retail și giganți farmaceutici. Interesant este că cifrele cresc parțial datorită utilizatorilor obișnuiți ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU