1 min. de lectură

Cumpărături live

Live Shopping este o strategie de marketing în care o gazdă, de obicei un influencer sau o celebritate, promovează un produs printr-un videoclip live. Similar cu emisiunile de televiziune de cumpărături la domiciliu în care o persoană demonstrează cum să folosească un element, interacțiunea dintre gazdă și public are loc în întregime live, așa cum […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Live Shopping este o strategie de marketing în care o gazdă, de obicei un influencer sau o celebritate, promovează un produs printr-un videoclip live. Similar cu emisiunile de televiziune de cumpărături la domiciliu în care o persoană demonstrează cum să folosească un element, interacțiunea dintre gazdă și public are loc în întregime live, așa cum sugerează și numele. Conținutul gamificat, inclusiv promoțiile și premiile, este oferit de obicei publicului pe parcursul unui stream live, dar numai pentru o durată limitată. Cumpărăturile în flux live sunt deosebit de eficiente din cauza sentimentului de urgență creat de penurie sau disponibilitate limitată. Mai mult, cu cât publicul este mai mare, cu atât este mai mare teama de a pierde o afacere potențial bună.

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Caracteristici avansate ale Google Analytics 4
15 min. de lectură

Caracteristici avansate ale Google Analytics 4

Google Analytics 4 nu este doar o altă versiune a Google Analytics, ci o abordare complet nouă a analizei datelor utilizatorilor. Acesta oferă mai multe caracteristici avansate care vă permit să lucrați mai eficient cu datele și să obțineți informații mai profunde despre comportamentul vizitatorilor. Dacă doriți să obțineți informații mai exacte despre clienții dvs. […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+