Live Shopping este o strategie de marketing în care o gazdă, de obicei un influencer sau o celebritate, promovează un produs printr-un videoclip live. Similar cu emisiunile de televiziune de cumpărături la domiciliu în care o persoană demonstrează cum să folosească un element, interacțiunea dintre gazdă și public are loc în întregime live, așa cum sugerează și numele. Conținutul gamificat, inclusiv promoțiile și premiile, este oferit de obicei publicului pe parcursul unui stream live, dar numai pentru o durată limitată. Cumpărăturile în flux live sunt deosebit de eficiente din cauza sentimentului de urgență creat de penurie sau disponibilitate limitată. Mai mult, cu cât publicul este mai mare, cu atât este mai mare teama de a pierde o afacere potențial bună.
Affiliate World Asia x Ecom World: Două evenimente, un bilet + REDUCERE SPECIALĂ
Bangkok, Thailanda – 3–4 decembrie 2025 — Cei mai importanți marketeri afiliați și de comerț electronic din lume sunt pregătiți să se unească din nou, odată cu revenirea Affiliate World Asia, mai mare ca niciodată.