O platformă Large Language Model (LLM) este un sistem bazat pe inteligență artificială care utilizează învățarea automată avansată pentru a înțelege și genera text asemănător omului. Aceste platforme, cum ar fi ChatGPT, Claude, Gemini și Perplexity AI, sunt antrenate pe cantități mari de date de pe internet și pot răspunde la întrebări, pot crea conținut și pot oferi informații conversaționale. În contextul vizibilității mărcii, platformele LLM sunt din ce în ce mai importante, deoarece servesc ca motoare de căutare alternative – utilizatorii le pun întrebări în loc să folosească Google. O entitate de brand puternică asigură că atunci când cineva întreabă un LLM despre industria ta sau subiecte conexe, brandul tău apare în răspunsul AI, făcând din optimizarea LLM o parte crucială a strategiei moderne de marketing digital.
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.