Mărcile directe către consumator (DTC) sunt companii care își produc și își vând produsele direct consumatorilor, ocolind intermediarii tradiționali, cum ar fi angrosiștii, distribuitorii și comercianții cu amănuntul. Aceste mărci operează de obicei prin propriile platforme de comerț electronic, site-uri web și uneori magazine fizice, menținând controlul deplin asupra dezvoltării produselor, marketingului, vânzărilor și relațiilor cu clienții. Mărcile DTC se concentrează adesea pe crearea unei identități de marcă puternice, oferind experiențe personalizate și valorificând informații bazate pe date pentru a răspunde nevoilor și preferințelor specifice ale clienților.
5 secrete de achiziție a talentelor care funcționează cu adevărat în 2025 (nu ceea ce fac toți ceilalți)
Există un motiv pentru care anumite companii fac coadă la candidați, în timp ce altele se luptă cu achiziția de talente chiar și pentru rolurile de bază. Nu este ceea ce credeți. După ce a lucrat cu sute de echipe de recrutare, Ventsislava Nikolova a identificat exact ceea ce separă companiile care atrag talente deosebite […]