2 min. de lectură

Ce este Web3 E-commerce?

Web3 E-commerce se referă la integrarea tehnologiei blockchain, a rețelelor descentralizate și a tokenizării în experiențele de cumpărături online. Această abordare emergentă valorifică plățile în criptomonedă, NFT-urile, piețele descentralizate și programele de fidelitate tokenizate pentru a crea noi forme de comerț digital.

This article was translated for you by artificial intelligence

Web3 E-commerce se referă la integrarea tehnologiei blockchain, a rețelelor descentralizate și a tokenizării în experiențele de cumpărături online. Această abordare emergentă valorifică plățile în criptomonedă, NFT-urile, piețele descentralizate și programele de fidelitate tokenizate pentru a crea noi forme de comerț digital.

Caracteristici cheie:

  • Bazată pe Blockchain: Utilizează tehnologia registrului distribuit pentru tranzacții
  • Descentralizată: Reduce dependența de intermediarii și platformele tradiționale
  • Bazat pe jetoane: Încorporează criptomonede, NFT-uri și jetoane de recompensă
  • Identitate autonomă: Oferă utilizatorilor un control mai mare asupra datelor și identității lor digitale
  • Contracte inteligente: Automatizează acordurile și tranzacțiile fără verificarea terților

Beneficii:

  • Taxe de tranzacție reduse prin comerțul direct de la egal la egal
  • Verificarea sporită a autenticității produselor și transparența lanțului de aprovizionare
  • Noi modele de proprietate, inclusiv proprietate fracționată și obiecte de colecție digitale
  • Dezvoltare și guvernanță orientate către comunitate
  • accesibilitate globală fără cerințe bancare tradiționale

Deși sunt încă în curs de dezvoltare, aplicațiile de comerț electronic Web3 includ piețe descentralizate, programe de fidelitate tokenizate, comerț metavers și sisteme de autenticitate a produselor verificate prin blockchain.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU