2 min. de lectură

Ce este Web3 E-commerce?

Web3 E-commerce se referă la integrarea tehnologiei blockchain, a rețelelor descentralizate și a tokenizării în experiențele de cumpărături online. Această abordare emergentă valorifică plățile în criptomonedă, NFT-urile, piețele descentralizate și programele de fidelitate tokenizate pentru a crea noi forme de comerț digital.

This article was translated for you by artificial intelligence

Web3 E-commerce se referă la integrarea tehnologiei blockchain, a rețelelor descentralizate și a tokenizării în experiențele de cumpărături online. Această abordare emergentă valorifică plățile în criptomonedă, NFT-urile, piețele descentralizate și programele de fidelitate tokenizate pentru a crea noi forme de comerț digital.

Caracteristici cheie:

  • Bazată pe Blockchain: Utilizează tehnologia registrului distribuit pentru tranzacții
  • Descentralizată: Reduce dependența de intermediarii și platformele tradiționale
  • Bazat pe jetoane: Încorporează criptomonede, NFT-uri și jetoane de recompensă
  • Identitate autonomă: Oferă utilizatorilor un control mai mare asupra datelor și identității lor digitale
  • Contracte inteligente: Automatizează acordurile și tranzacțiile fără verificarea terților

Beneficii:

  • Taxe de tranzacție reduse prin comerțul direct de la egal la egal
  • Verificarea sporită a autenticității produselor și transparența lanțului de aprovizionare
  • Noi modele de proprietate, inclusiv proprietate fracționată și obiecte de colecție digitale
  • Dezvoltare și guvernanță orientate către comunitate
  • accesibilitate globală fără cerințe bancare tradiționale

Deși sunt încă în curs de dezvoltare, aplicațiile de comerț electronic Web3 includ piețe descentralizate, programe de fidelitate tokenizate, comerț metavers și sisteme de autenticitate a produselor verificate prin blockchain.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU