1 min. de lectură

Ce este vânzarea încrucișată?

Vânzarea încrucișată este o tactică de vânzare care implică oferirea de produse sau servicii suplimentare clienților existenți. Vânzarea în sus este o tactică similară, dar cu scopul de a oferi un produs mai scump.

This article was translated for you by artificial intelligence

Vânzarea încrucișată este o tactică de vânzare care implică oferirea de produse sau servicii suplimentare clienților existenți. Vânzarea în sus este o tactică similară, dar cu scopul de a oferi un produs mai scump. În vânzarea încrucișată, produsul nu trebuie să fie mai scump, dar poate fi un accesoriu. De exemplu, un client cumpără un telefon mobil, iar vânzătorul oferă accesorii suplimentare, cum ar fi o carcasă pentru telefonul mobil sau un card de memorie. O astfel de vânzare încrucișată nu se aplică numai magazinelor electronice, unde pot fi afișate produse sau servicii suplimentare în momentul cumpărării, ci și vânzărilor față în față, în care vânzătorul oferă produse sau servicii suplimentare direct cumpărătorului.

 

 

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Caracteristici avansate ale Google Analytics 4
15 min. de lectură

Caracteristici avansate ale Google Analytics 4

Google Analytics 4 nu este doar o altă versiune a Google Analytics, ci o abordare complet nouă a analizei datelor utilizatorilor. Acesta oferă mai multe caracteristici avansate care vă permit să lucrați mai eficient cu datele și să obțineți informații mai profunde despre comportamentul vizitatorilor. Dacă doriți să obțineți informații mai exacte despre clienții dvs. […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+