Designul interfeței de cumpărături online, adesea denumit e-commerce UX, se concentrează pe crearea unei călătorii plăcute și fără efort pentru clienții care vizitează o vitrină digitală. Această disciplină cuprinde dezvoltarea atentă a aspectelor site-urilor web, îmbunătățirea instrumentelor de navigare și descoperire a produselor și rafinarea fluxului de lucru de achiziții. Scopul final este de a crea o platformă intuitivă care anticipează și îndeplinește cerințele cumpărătorilor pe tot parcursul experienței lor de vânzare cu amănuntul online.
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]