1 min. de lectură

Ce este Upselling?

Upselling este o tehnică de vânzare care încurajează clienții să achiziționeze un produs de calitate superioară, o versiune îmbunătățită sau caracteristici suplimentare în comparație cu achiziția prevăzută inițial. Această strategie crește valoarea medie a comenzii prin prezentarea clienților a unor opțiuni îmbunătățite care oferă o valoare mai bună sau mai multe beneficii.

This article was translated for you by artificial intelligence

Upselling este o tehnică de vânzare care încurajează clienții să achiziționeze un produs de calitate superioară, o versiune îmbunătățită sau caracteristici suplimentare în comparație cu achiziția prevăzută inițial. Această strategie crește valoarea medie a comenzii prin prezentarea clienților a unor opțiuni îmbunătățite care oferă o valoare mai bună sau mai multe beneficii.

Caracteristici cheie:

  • Axată pe valoare: Subliniază beneficiile suplimentare mai degrabă decât prețul mai mare
  • Relevanță: Ofertele sunt strâns legate de selecția inițială a clientului
  • Momentul: Se prezintă de obicei în timpul procesului de cumpărare sau la checkout
  • Comparație: Evidențiază adesea diferențele dintre opțiunile standard și premium

Beneficii:

  • Creșterea valorii medii a comenzii
  • Marje de profit mai mari la produsele premium
  • Creșterea satisfacției clienților cu produse mai bine adaptate
  • Îmbunătățirea valorii vieții clientului

Abordările eficiente de upselling includ grafice de comparație a caracteristicilor, niveluri de produse „bun – mai bun – cel mai bun” și oferte de upgrade cu durată limitată care creează urgențe.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+