În rezultatele căutării web, un scurt extras sau un rezumat al conținutului unei pagini web, afișat sub titlul paginii și URL-ul. Fragmentele oferă utilizatorilor o previzualizare rapidă a relevanței paginii pentru interogarea lor de căutare. Acestea pot fi fragmente de text obișnuite, fragmente bogate cu date suplimentare, cum ar fi evaluări sau prețuri, sau fragmente recomandate afișate în mod vizibil în partea de sus a rezultatelor căutării. Motoarele de căutare generează de obicei fragmente automat, deși proprietarii de site-uri web le pot influența prin tehnici de optimizare.
Concentrați-vă pe scorul oportunităților: AI vă va spune ce să îmbunătățiți în publicitatea dvs.
Meta extinde Opportunity Score – o metrică care dezvăluie instantaneu în Ads Manager modul în care puteți îmbunătăți campaniile și reduce costurile. Această nouă metrică bazată pe AI ajunge la mai mulți advertiseri după testare. Acesta oferă un scor clar al campaniei și sugestii specifice pentru îmbunătățire.