Un fragment îmbogățit este un fragment extins în rezultatele căutării care oferă utilizatorilor mai multe informații decât un rezultat de căutare obișnuit. Este un fragment îmbunătățit care afișează date suplimentare extrase din datele structurate de pe pagină.
Rezultatul normal al căutării conține doar titlul paginii, adresa URL și o scurtă descriere. Fragmentul îmbogățit conține informații suplimentare pentru a ajuta utilizatorii să obțină informații mai bune deja direct în rezultatele căutării. De exemplu, în cazul site-urilor de comerț electronic, un fragment îmbogățit poate include prețul unui produs, disponibilitatea acestuia și numărul de recenzii, ceea ce poate crește probabilitatea ca un utilizator să facă clic pe rezultat.
Un rich snippet este rezultatul unor date structurate implementate corect (de exemplu, prin marcarea produselor) și poate îmbunătăți semnificativ vizibilitatea și atractivitatea unei pagini într-un motor de căutare. Pentru companii, acest lucru înseamnă o șansă mai bună de a obține trafic din căutarea organică, deoarece rezultatele căutării cu fragmente îmbogățite sunt de obicei mai captivante și mai informative.
Cu instrumentul Google, puteți verifica cum funcționează site-ul dvs.