2 min. de lectură

Ce este retargetarea?

Retargetingul (denumit și remarketing) este o strategie de publicitate digitală care vizează utilizatorii care au vizitat anterior un site web sau au intrat în contact cu un brand, dar au plecat fără să finalizeze o acțiune dorită. Această tehnică utilizează cookie-urile browserului sau urmărirea pixelilor pentru a identifica acești vizitatori și pentru a le oferi […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Retargetingul (denumit și remarketing) este o strategie de publicitate digitală care vizează utilizatorii care au vizitat anterior un site web sau au intrat în contact cu un brand, dar au plecat fără să finalizeze o acțiune dorită. Această tehnică utilizează cookie-urile browserului sau urmărirea pixelilor pentru a identifica acești vizitatori și pentru a le oferi anunțuri personalizate în timp ce navighează pe alte site-uri web, utilizează rețelele sociale sau caută online.

Caracteristici cheie:

  • Direcționare comportamentală: Anunțuri bazate pe interacțiunile specifice ale utilizatorilor cu un site web
  • Urmărire bazată pe cookie-uri: Tehnologie care recunoaște vizitatorii anteriori pe întregul web
  • Campanii segmentate: Mesaje diferite pentru utilizatorii aflați în diferite stadii de implicare
  • Acces multiplatformă: Abilitatea de a relua legătura cu clienții potențiali pe diverse canale online

Beneficii:

  • Ratele de conversie mai mari decât publicitatea afișată standard
  • Reducerea abandonului coșului de cumpărături prin reamintirea cumpărătorilor a articolelor pe care le-au vizualizat
  • O mai bună reamintire a mărcii prin expunerea repetată
  • cheltuieli publicitare mai eficiente prin concentrarea pe clienți potențiali precalificați

Tipurile comune de retargetare includ retargetarea produselor (afișarea anumitor articole vizualizate), retargetarea abandonului coșului (reamintirea utilizatorilor a articolelor neachiziționate) și retargetarea vânzărilor încrucișate (sugerarea de produse complementare cumpărătorilor anteriori).

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+