2 min. de lectură

Ce este retargetarea?

Retargetingul (denumit și remarketing) este o strategie de publicitate digitală care vizează utilizatorii care au vizitat anterior un site web sau au intrat în contact cu un brand, dar au plecat fără să finalizeze o acțiune dorită. Această tehnică utilizează cookie-urile browserului sau urmărirea pixelilor pentru a identifica acești vizitatori și pentru a le oferi […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Retargetingul (denumit și remarketing) este o strategie de publicitate digitală care vizează utilizatorii care au vizitat anterior un site web sau au intrat în contact cu un brand, dar au plecat fără să finalizeze o acțiune dorită. Această tehnică utilizează cookie-urile browserului sau urmărirea pixelilor pentru a identifica acești vizitatori și pentru a le oferi anunțuri personalizate în timp ce navighează pe alte site-uri web, utilizează rețelele sociale sau caută online.

Caracteristici cheie:

  • Direcționare comportamentală: Anunțuri bazate pe interacțiunile specifice ale utilizatorilor cu un site web
  • Urmărire bazată pe cookie-uri: Tehnologie care recunoaște vizitatorii anteriori pe întregul web
  • Campanii segmentate: Mesaje diferite pentru utilizatorii aflați în diferite stadii de implicare
  • Acces multiplatformă: Abilitatea de a relua legătura cu clienții potențiali pe diverse canale online

Beneficii:

  • Ratele de conversie mai mari decât publicitatea afișată standard
  • Reducerea abandonului coșului de cumpărături prin reamintirea cumpărătorilor a articolelor pe care le-au vizualizat
  • O mai bună reamintire a mărcii prin expunerea repetată
  • cheltuieli publicitare mai eficiente prin concentrarea pe clienți potențiali precalificați

Tipurile comune de retargetare includ retargetarea produselor (afișarea anumitor articole vizualizate), retargetarea abandonului coșului (reamintirea utilizatorilor a articolelor neachiziționate) și retargetarea vânzărilor încrucișate (sugerarea de produse complementare cumpărătorilor anteriori).

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU