2 min. de lectură

Ce este retargetarea?

Retargetingul (denumit și remarketing) este o strategie de publicitate digitală care vizează utilizatorii care au vizitat anterior un site web sau au intrat în contact cu un brand, dar au plecat fără să finalizeze o acțiune dorită. Această tehnică utilizează cookie-urile browserului sau urmărirea pixelilor pentru a identifica acești vizitatori și pentru a le oferi […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Retargetingul (denumit și remarketing) este o strategie de publicitate digitală care vizează utilizatorii care au vizitat anterior un site web sau au intrat în contact cu un brand, dar au plecat fără să finalizeze o acțiune dorită. Această tehnică utilizează cookie-urile browserului sau urmărirea pixelilor pentru a identifica acești vizitatori și pentru a le oferi anunțuri personalizate în timp ce navighează pe alte site-uri web, utilizează rețelele sociale sau caută online.

Caracteristici cheie:

  • Direcționare comportamentală: Anunțuri bazate pe interacțiunile specifice ale utilizatorilor cu un site web
  • Urmărire bazată pe cookie-uri: Tehnologie care recunoaște vizitatorii anteriori pe întregul web
  • Campanii segmentate: Mesaje diferite pentru utilizatorii aflați în diferite stadii de implicare
  • Acces multiplatformă: Abilitatea de a relua legătura cu clienții potențiali pe diverse canale online

Beneficii:

  • Ratele de conversie mai mari decât publicitatea afișată standard
  • Reducerea abandonului coșului de cumpărături prin reamintirea cumpărătorilor a articolelor pe care le-au vizualizat
  • O mai bună reamintire a mărcii prin expunerea repetată
  • cheltuieli publicitare mai eficiente prin concentrarea pe clienți potențiali precalificați

Tipurile comune de retargetare includ retargetarea produselor (afișarea anumitor articole vizualizate), retargetarea abandonului coșului (reamintirea utilizatorilor a articolelor neachiziționate) și retargetarea vânzărilor încrucișate (sugerarea de produse complementare cumpărătorilor anteriori).

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+