1 min. de lectură

Ce este rata de dezabonare prin e-mail?

Rata de dezabonare a e-mailurilor măsoară procentul de destinatari care renunță la comunicările viitoare de la un expeditor. Se calculează împărțind numărul de dezabonări la numărul de e-mailuri livrate, apoi înmulțind cu 100.

This article was translated for you by artificial intelligence

Rata de dezabonare a e-mailurilor măsoară procentul de destinatari care renunță la comunicările viitoare de la un expeditor. Se calculează împărțind numărul de dezabonări la numărul de e-mailuri livrate, apoi înmulțind cu 100. Destinatarii se dezabonează de obicei printr-un link din e-mail. Această valoare este crucială pentru marketingul prin e-mail, alături de ratele de deschidere, ratele de clic, ratele de respingere și ratele de conversie. O rată ridicată de dezabonare poate semnala probleme legate de relevanța conținutului sau frecvența e-mailurilor. Marketerii folosesc aceste date pentru a rafina strategiile și pentru a îmbunătăți păstrarea abonaților.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?
5 min. de lectură

De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?

În trecut, atenția era concentrată aproape exclusiv pe postare în sine. Formatul, lungimea, vizualurile și momentul au fost analizate. Astăzi, secțiunea de comentarii a devenit un spațiu la fel de important. Rețelele sociale favorizează tot mai mult conținutul care stimulează interacțiunea, iar comentariile sunt un semnal că algoritmii monitorizează foarte atent.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record
2 min. de lectură

OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record

OpenAI a anunțat că peste un milion de companii plătesc acum activ pentru platforma sa – cea mai rapidă creștere din istoria platformei B2B. Clienții includ bănci, lanțuri de retail și giganți farmaceutici. Interesant este că cifrele cresc parțial datorită utilizatorilor obișnuiți ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Franța găsește produse ilegale pe șase platforme online majore
2 min. de lectură

Franța găsește produse ilegale pe șase platforme online majore

Autoritatea franceză de supraveghere a consumatorilor, numită DGCCRF, a descoperit produse interzise pe șase platforme majore de comerț electronic, relatează Reuters. Dincolo de Shein, care era deja sub control, investigația a dezvăluit probleme serioase la alți giganți ai comerțului cu amănuntul online – inclusiv Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU