1 min. de lectură

Ce este rata abandonului?

Procentul de vizitatori care părăsesc site-ul web fără a efectua acțiunea sau obiectivul dorit, cum ar fi o achiziție, completarea unui formular sau părăsirea site-ului web fără a finaliza procesul de checkout.Puncte cheie:-Se aplică de obicei pentru coșuri de cumpărături, formulare și procese de checkout.

This article was translated for you by artificial intelligence

Procentul de vizitatori care părăsesc site-ul web fără a efectua acțiunea sau obiectivul dorit, cum ar fi o achiziție, completarea unui formular sau părăsirea site-ului web fără a finaliza procesul de checkout.Puncte cheie:-Se aplică de obicei pentru coșuri de cumpărături, formulare și procese de checkout. -Calculat ca: 100 × (Numărul de acțiuni incomplete / Numărul de acțiuni inițiate) -O rată ridicată de abandon indică, de obicei, probleme în experiența utilizatorului -Ratele tipice de abandonare a coșului de cumpărături în diverse industrii sunt cuprinse între 60-80%.Impactul asupra afacerii: Ratele ridicate de abandonare sunt în detrimentul ratelor de conversie și al veniturilor. Fiecare acțiune abandonată reprezintă o șansă pierdută de a realiza o vânzare sau de a obține un lead.Cauze comune: Acestea includ factori precum costurile, complexitatea procesului de finalizare a comenzii, erori ale site-ului, absența diferitelor mijloace de plată și probleme de securitate. Aceasta înseamnă că, pentru o comunicare eficientă, lungimea intrării ar trebui să fie de 2,6 ori mai mare decât lungimea ieșirii.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU