1 min. de lectură

Ce este rata abandonului?

Procentul de vizitatori care părăsesc site-ul web fără a efectua acțiunea sau obiectivul dorit, cum ar fi o achiziție, completarea unui formular sau părăsirea site-ului web fără a finaliza procesul de checkout.Puncte cheie:-Se aplică de obicei pentru coșuri de cumpărături, formulare și procese de checkout.

This article was translated for you by artificial intelligence

Procentul de vizitatori care părăsesc site-ul web fără a efectua acțiunea sau obiectivul dorit, cum ar fi o achiziție, completarea unui formular sau părăsirea site-ului web fără a finaliza procesul de checkout.Puncte cheie:-Se aplică de obicei pentru coșuri de cumpărături, formulare și procese de checkout. -Calculat ca: 100 × (Numărul de acțiuni incomplete / Numărul de acțiuni inițiate) -O rată ridicată de abandon indică, de obicei, probleme în experiența utilizatorului -Ratele tipice de abandonare a coșului de cumpărături în diverse industrii sunt cuprinse între 60-80%.Impactul asupra afacerii: Ratele ridicate de abandonare sunt în detrimentul ratelor de conversie și al veniturilor. Fiecare acțiune abandonată reprezintă o șansă pierdută de a realiza o vânzare sau de a obține un lead.Cauze comune: Acestea includ factori precum costurile, complexitatea procesului de finalizare a comenzii, erori ale site-ului, absența diferitelor mijloace de plată și probleme de securitate. Aceasta înseamnă că, pentru o comunicare eficientă, lungimea intrării ar trebui să fie de 2,6 ori mai mare decât lungimea ieșirii.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+