1 min. de lectură

Ce este plata prin cod QR?

Plata prin cod QR este o metodă de plată mobilă prin care tranzacțiile sunt inițiate prin scanarea unui cod QR cu ajutorul unui smartphone. Aceste coduri, prescurtarea de la Quick Response codes (coduri de răspuns rapid ), stochează informații legate de plată într-un format care poate fi citit automat, permițând plăți rapide și sigure fără […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Plata prin cod QR este o metodă de plată mobilă prin care tranzacțiile sunt inițiate prin scanarea unui cod QR cu ajutorul unui smartphone. Aceste coduri, prescurtarea de la Quick Response codes (coduri de răspuns rapid ), stochează informații legate de plată într-un format care poate fi citit automat, permițând plăți rapide și sigure fără contact. Există două abordări principale:

  • Coduri QR prezentate de comerciant: Comerciantul afișează un cod QR care conține detaliile plății. Clienții îl scanează, introduc suma și confirmă tranzacția prin intermediul portofelului mobil sau al aplicației lor.
  • Coduri QR prezentate de client: Clientul generează un cod QR din aplicația sa de plată, pe care comerciantul îl scanează pentru a procesa plata.

Această metodă elimină necesitatea infrastructurii tradiționale, cum ar fi terminalele de plată sau cardurile, oferind avantaje precum simplitatea, viteza și costurile reduse pentru întreprinderi

Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Caracteristici avansate ale Google Analytics 4
15 min. de lectură

Caracteristici avansate ale Google Analytics 4

Google Analytics 4 nu este doar o altă versiune a Google Analytics, ci o abordare complet nouă a analizei datelor utilizatorilor. Acesta oferă mai multe caracteristici avansate care vă permit să lucrați mai eficient cu datele și să obțineți informații mai profunde despre comportamentul vizitatorilor. Dacă doriți să obțineți informații mai exacte despre clienții dvs. […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+