1 min. de lectură

Ce este Pay Per Lead (PPL)?

Model de comision în care afiliații sunt plătiți pentru generarea de clienți potențiali. Această abordare compensează afiliații atunci când vizitatorii furnizează informații de contact sau completează formulare, indiferent de achizițiile imediate.

This article was translated for you by artificial intelligence

Model de comision în care afiliații sunt plătiți pentru generarea de clienți potențiali. Această abordare compensează afiliații atunci când vizitatorii furnizează informații de contact sau completează formulare, indiferent de achizițiile imediate. PPL este utilizat pe scară largă în industriile serviciilor, sectoarele financiare și companiile B2B, unde ciclul de vânzări este mai lung. Întreprinderile oferă de obicei plăți fixe pentru fiecare lead calificat, ceea ce face ca acest model să fie atractiv pentru afiliații care vizează audiențe care s-ar putea să nu fie pregătite să cumpere, dar care sunt dispuse să își împărtășească informațiile.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+