Model de comision în care afiliații sunt plătiți pentru o anumită acțiune (de exemplu, înscriere, descărcare). Această abordare bazată pe performanță garantează că comercianții plătesc numai atunci când se produc rezultatele dorite. Acțiunile pot include trimiterea de formulare, crearea de conturi, instalarea de aplicații sau abonarea la e-mailuri. Modelele PPA aliniază stimulentele afiliaților la obiectivele comercianților, punând accentul pe calitate și nu pe cantitatea de trafic. Spre deosebire de pay-per-click, PPA minimizează riscul de fraudă și risipa de cheltuieli publicitare, deoarece compensarea depinde de implicarea valoroasă a utilizatorilor. Acest model este deosebit de popular în serviciile financiare, în afacerile cu abonamente și în marketingul aplicațiilor mobile, unde acțiunile specifice ale utilizatorilor contribuie direct la obiectivele de afaceri.
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]