1 min. de lectură

Ce este Pay Per Action (PPA)?

Model de comision în care afiliații sunt plătiți pentru o anumită acțiune (de exemplu, înscriere, descărcare). Această abordare bazată pe performanță garantează că comercianții plătesc numai atunci când se produc rezultatele dorite.

This article was translated for you by artificial intelligence

Model de comision în care afiliații sunt plătiți pentru o anumită acțiune (de exemplu, înscriere, descărcare). Această abordare bazată pe performanță garantează că comercianții plătesc numai atunci când se produc rezultatele dorite. Acțiunile pot include trimiterea de formulare, crearea de conturi, instalarea de aplicații sau abonarea la e-mailuri. Modelele PPA aliniază stimulentele afiliaților la obiectivele comercianților, punând accentul pe calitate și nu pe cantitatea de trafic. Spre deosebire de pay-per-click, PPA minimizează riscul de fraudă și risipa de cheltuieli publicitare, deoarece compensarea depinde de implicarea valoroasă a utilizatorilor. Acest model este deosebit de popular în serviciile financiare, în afacerile cu abonamente și în marketingul aplicațiilor mobile, unde acțiunile specifice ale utilizatorilor contribuie direct la obiectivele de afaceri.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU