1 min. de lectură

Ce este Pay Per Action (PPA)?

Model de comision în care afiliații sunt plătiți pentru o anumită acțiune (de exemplu, înscriere, descărcare). Această abordare bazată pe performanță garantează că comercianții plătesc numai atunci când se produc rezultatele dorite.

This article was translated for you by artificial intelligence

Model de comision în care afiliații sunt plătiți pentru o anumită acțiune (de exemplu, înscriere, descărcare). Această abordare bazată pe performanță garantează că comercianții plătesc numai atunci când se produc rezultatele dorite. Acțiunile pot include trimiterea de formulare, crearea de conturi, instalarea de aplicații sau abonarea la e-mailuri. Modelele PPA aliniază stimulentele afiliaților la obiectivele comercianților, punând accentul pe calitate și nu pe cantitatea de trafic. Spre deosebire de pay-per-click, PPA minimizează riscul de fraudă și risipa de cheltuieli publicitare, deoarece compensarea depinde de implicarea valoroasă a utilizatorilor. Acest model este deosebit de popular în serviciile financiare, în afacerile cu abonamente și în marketingul aplicațiilor mobile, unde acțiunile specifice ale utilizatorilor contribuie direct la obiectivele de afaceri.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+