2 min. de lectură

Ce este Made-for-Advertising (MFA)?

Made-for-Advertising (MFA) se referă la site-urile care sunt create în principal pentru a genera venituri din publicitate, mai degrabă decât pentru a oferi un conținut valoros sau o implicare reală a utilizatorilor. Aceste site-uri au de obicei următoarele caracteristici: conținut de calitate scăzută sau subțire care poate fi generat de AI, plagiat sau editat minimal […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Made-for-Advertising (MFA) se referă la site-urile care sunt create în principal pentru a genera venituri din publicitate, mai degrabă decât pentru a oferi un conținut valoros sau o implicare reală a utilizatorilor. Aceste site-uri au de obicei următoarele caracteristici:

  • conținut de calitate scăzută sau subțire care poate fi generat de AI, plagiat sau editat minimal
  • plasări excesive de reclame care domină interfața cu utilizatorul
  • Modele de design care maximizează vizionarea reclamelor (cum ar fi prezentările de diapozitive care necesită mai multe clicuri)
  • Conținut creat special pentru a atrage traficul de căutare, dar care oferă puțină valoare
  • raporturi ridicate între reclame și conținut în comparație cu editorii legitimi

Site-urile MFA sunt problematice pentru ecosistemul publicității digitale deoarece:

  1. Secătuiesc bugetele de publicitate prin atragerea de impresii care au puțin angajament autentic din partea publicului
  2. creează experiențe slabe pentru utilizatori care pot afecta percepția mărcii
  3. diluează eficiența publicității programatice
  4. folosesc adesea tactici înșelătoare pentru a părea mai legitime decât sunt

După cum se menționează în articolul tradus, site-urile AMF au reprezentat aproximativ 13% din cheltuielile de publicitate programatică în T2 2024, reprezentând o parte semnificativă a cheltuielilor publicitare potențial irosite. Creșterea inteligenței artificiale generative a facilitat și mai mult crearea acestor site-uri, deoarece conținutul poate fi produs în masă la scară largă. Agențiile de publicitate și agențiile utilizează din ce în ce mai mult instrumente de măsurare a calității și a siguranței mărcii pentru a identifica și evita aceste site-uri în achizițiile lor media.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?
5 min. de lectură

De ce postările cu răspunsuri active la comentarii performează mai bine?

În trecut, atenția era concentrată aproape exclusiv pe postare în sine. Formatul, lungimea, vizualurile și momentul au fost analizate. Astăzi, secțiunea de comentarii a devenit un spațiu la fel de important. Rețelele sociale favorizează tot mai mult conținutul care stimulează interacțiunea, iar comentariile sunt un semnal că algoritmii monitorizează foarte atent.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record
2 min. de lectură

OpenAI atinge 1 milion de clienți business într-un timp record

OpenAI a anunțat că peste un milion de companii plătesc acum activ pentru platforma sa – cea mai rapidă creștere din istoria platformei B2B. Clienții includ bănci, lanțuri de retail și giganți farmaceutici. Interesant este că cifrele cresc parțial datorită utilizatorilor obișnuiți ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU