2 min. de lectură

Ce este Landing Page?

Pagina de destinație este o pagină web de sine stătătoare proiectată cu un scop specific – de obicei, pentru a converti vizitatorii în clienți potențiali sau clienți. Spre deosebire de paginile web obișnuite, paginile de destinație sunt foarte concentrate, conținând o navigare minimă și apeluri la acțiune (CTA) specifice pentru a ghida vizitatorii către un […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Pagina de destinație este o pagină web de sine stătătoare proiectată cu un scop specific – de obicei, pentru a converti vizitatorii în clienți potențiali sau clienți. Spre deosebire de paginile web obișnuite, paginile de destinație sunt foarte concentrate, conținând o navigare minimă și apeluri la acțiune (CTA) specifice pentru a ghida vizitatorii către un singur obiectiv de conversie.

Caracteristici cheie:

  • Concentrare unică: Concepută în jurul unei oferte specifice sau al unui obiectiv de conversie
  • Distracții minime: Navigare limitată, conținut concentrat și CTA-uri clare
  • Optimizat pentru conversie: Dispunere strategică și elemente de design pentru a maximiza conversiile
  • Specific campaniei: Adesea create pentru anumite campanii de marketing sau surse de trafic

Beneficii:

  • Ratele de conversie mai ridicate decât în cazul paginilor generale ale site-ului
  • O mai bună urmărire și măsurare a eficienței marketingului
  • Îmbunătățirea calității clienților potențiali prin mesaje direcționate
  • ROI mai bun pentru campaniile publicitare plătite

Paginile de destinație eficiente includ de obicei titluri convingătoare, imagini relevante, texte concise axate pe beneficii, elemente de dovadă socială (mărturii, recenzii) și butoane de apel la acțiune proeminente.

Distribuiți articolul
Articole similare
Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine
7 min. de lectură

Facebook simplifică conținutul video: Tot conținutul devine în curând bobine

Iată o actualizare a platformei care va schimba modul în care milioane de oameni partajează videoclipuri. Pe măsură ce Facebook simplifică crearea de videoclipuri, tocmai a anunțat că, în următoarele luni, fiecare videoclip încărcat pe platformă va deveni automat o rolă. Nu mai trebuie să alegeți între formate – totul este unificat acum. Să analizăm […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro
4 min. de lectură

Leroy Merlin deschide al 23-lea magazin din România în urma unei investiții de 3 milioane de euro

Ceea ce a început ca o investiție de 3 milioane de euro într-un centru comercial din România este de fapt parte a unui proiect mult mai mare. În timp ce majoritatea retailerilor reduc cheltuielile, gigantul francez Leroy Merlin își dublează investițiile în Europa de Est cu un plan care ar putea remodela întregul peisaj al […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează
4 min. de lectură

Publicitatea Microsoft devine serioasă: actualizări majore care chiar contează

Microsoft Advertising tocmai a lansat cele mai importante actualizări din ultimele luni, abordând principalele probleme care au frustrat agenții de publicitate. Aceste schimbări ar putea face în sfârșit din platformă o alternativă serioasă la Google Ads. De la raportare revizuită la schimbări majore ale logicii Performance Max și importuri simplificate între platforme – iată ce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+