2 min. de lectură

Ce este IRL?

Acronimul IRL vine de la„In Real Life„, adică în lumea reală. O campanie de experiență IRL este un tip de activitate de marketing care are loc în afara mediului online, fizic, în lumea reală.

This article was translated for you by artificial intelligence

Acronimul IRL vine de la„In Real Life„, adică în lumea reală. O campanie de experiență IRL este un tip de activitate de marketing care are loc în afara mediului online, fizic, în lumea reală. Scopul este de a crea o experiență personală puternică pe care oamenii să și-o amintească și, în mod ideal, despre care să vorbească mai departe – fie cu cei din jur, fie pe rețelele sociale. Spre deosebire de publicitatea digitală sau de conținutul pe care îl vedem pe ecrane, campaniile IRL implică simțurile și emoțiile și, adesea, interacțiunea directă cu produsul sau marca la fața locului.Exemple de campanii IRL:

  • Un magazin pop-up într-un loc neconvențional (de exemplu, în mijlocul unei piețe sau la un festival), unde oamenii pot încerca sau cumpăra produse.
  • Un eveniment experiențial –de exemplu, un brand organizează un concert, o expoziție sau un atelier special.
  • O instalație interactivă pe stradă care îi determină pe trecători să se implice și să experimenteze ceva neașteptat sau distractiv.
  • Marketing stradal – spectacole creative direct pe străzi (de exemplu, flash mob, performance, transformări vizuale ale spațiilor publice).

Campaniile IRL ajută mărcile să creeze conexiuni autentice cu oamenii. Atunci când experimentăm ceva real, ne amintim mult mai puternic. Iar dacă experiența este excepțională, ne place să o împărtășim – ceea ce conectează în mod natural campania IRL cu lumea online. Acestea pot fi similare cu marketingul de gherilă, dar există o anumită diferență între ele:

  • Experiența IRL = experiență puternică, adesea planificată, pozitivă și interactivă.
  • Guerrilla marketing = lovitură creativă în afara așteptărilor, de obicei fără avertisment și menită să capteze atenția.
Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Caracteristici avansate ale Google Analytics 4
15 min. de lectură

Caracteristici avansate ale Google Analytics 4

Google Analytics 4 nu este doar o altă versiune a Google Analytics, ci o abordare complet nouă a analizei datelor utilizatorilor. Acesta oferă mai multe caracteristici avansate care vă permit să lucrați mai eficient cu datele și să obțineți informații mai profunde despre comportamentul vizitatorilor. Dacă doriți să obțineți informații mai exacte despre clienții dvs. […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+