1 min. de lectură

Ce este hiper-personalizarea?

Hiper-personalizarea duce marketingul la noi înălțimi prin adaptarea produselor și a conținutului la clienții individuali. Folosind date în timp real și tehnologie avansată, creează oferte ultra-specifice care rezonează profund cu fiecare persoană.

This article was translated for you by artificial intelligence

Hiper-personalizarea duce marketingul la noi înălțimi prin adaptarea produselor și a conținutului la clienții individuali. Folosind date în timp real și tehnologie avansată, creează oferte ultra-specifice care rezonează profund cu fiecare persoană. De la soluții personalizate de îngrijire a părului la anunțuri sociale direcționate, această abordare își propune să reducă zgomotul și să atragă atenția într-o lume a alegerilor nesfârșite. Concentrându-se pe nevoile unice ale clienților, mărcile pot stimula loialitatea și pot ieși în evidență pe piețele aglomerate. Adoptarea acestei strategii ajută companiile să se conecteze mai semnificativ cu publicul lor, transformând interacțiunile medii în experiențe memorabile.

Distribuiți articolul
Articole similare
Viitorul muncii: Roboți, inteligență artificială și automatizare în comerțul electronic
10 min. de lectură

Viitorul muncii: Roboți, inteligență artificială și automatizare în comerțul electronic

Puține industrii sunt atât de potrivite pentru adoptarea inteligenței artificiale precum comerțul electronic, atât în ceea ce privește eficiența operațională, cât și procesele orientate către clienți. În acest articol, vom examina intrările și ieșirile automatizării în comerțul electronic cu ajutorul inteligenței artificiale. Vom explora modul în care IA transformă peisajul comerțului cu amănuntul online, îmbunătățind […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Citiți articolul
Evoluția televiziunii: Schimbarea obiceiurilor de vizionare și implicațiile asupra mărcii
4 min. de lectură

Evoluția televiziunii: Schimbarea obiceiurilor de vizionare și implicațiile asupra mărcii

Cum urmăresc oamenii conținutul video astăzi? Ce consideră ei „televiziune” și unde funcționează cel mai bine publicitatea? CTV (Connected TV) nu este încă în centrul atenției pentru comerțul nostru electronic, dar evoluțiile din străinătate sugerează că acest lucru s-ar putea schimba în curând. Un nou studiu realizat de RTL AdAlliance oferă date clare și tendințe […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie
3 min. de lectură

Meta Reels: Transformarea publicității cu date și practici cheie

În cel mai recent ghid Meta, descoperim modul în care brandurile pot utiliza eficient Meta Reels pentru a-și consolida campaniile de marketing și a obține rezultate reale. Iată un rezumat al celor mai importante fapte și recomandări pe care fiecare comerciant online ar trebui să le cunoască despre acest puternic format video.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+