1 min. de lectură

Ce este hiper-personalizarea?

Hiper-personalizarea duce marketingul la noi înălțimi prin adaptarea produselor și a conținutului la clienții individuali. Folosind date în timp real și tehnologie avansată, creează oferte ultra-specifice care rezonează profund cu fiecare persoană.

This article was translated for you by artificial intelligence

Hiper-personalizarea duce marketingul la noi înălțimi prin adaptarea produselor și a conținutului la clienții individuali. Folosind date în timp real și tehnologie avansată, creează oferte ultra-specifice care rezonează profund cu fiecare persoană. De la soluții personalizate de îngrijire a părului la anunțuri sociale direcționate, această abordare își propune să reducă zgomotul și să atragă atenția într-o lume a alegerilor nesfârșite. Concentrându-se pe nevoile unice ale clienților, mărcile pot stimula loialitatea și pot ieși în evidență pe piețele aglomerate. Adoptarea acestei strategii ajută companiile să se conecteze mai semnificativ cu publicul lor, transformând interacțiunile medii în experiențe memorabile.

Distribuiți articolul
Articole similare
Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade
4 min. de lectură

Shein devansează cele mai mari companii de modă din Europa cu o creștere de 48%, în timp ce Asos scade

Noi date arată un decalaj uriaș în retailul european de modă. Vânzările Shein au crescut cu 31,6% anual și au atins 48% numai în decembrie. Între timp, mărci consacrate precum H&M au rămas stabile, iar ASOS a scăzut cu 16,2%. Cifrele arată care sunt mărcile care câștigă bătălia pentru clienții europeni.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli
4 min. de lectură

UE vizează importurile online ieftine: 12 milioane de colete zilnice se confruntă cu noi reguli

În fiecare zi, 12 milioane de pachete mici ajung în Europa de la magazine online din afara UE. Majoritatea sunt subevaluate în mod deliberat pentru a scăpa de taxe, iar multe conțin produse nesigure. Acum, Parlamentul European vrea să schimbe regulile jocului cu noi norme care ar putea remodela modul în care facem cumpărături online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030
3 min. de lectură

Bye Bye E-commerce? 70% vor face cumpărături de pe TikTok până în 2030

Cifrele sunt uluitoare. Un nou studiu realizat pe 24 000 de cumpărători din întreaga lume arată că 70% dintre aceștia se așteaptă ca, până în 2030, majoritatea cumpărăturilor lor să fie făcute prin intermediul rețelelor sociale. Aceasta înseamnă că site-urile de comerț electronic de tip Amazon care domină în prezent ar putea deveni relicve în […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU