1 min. de lectură

Ce este gruparea?

O strategie de marketing și de stabilire a prețurilor prin care mai multe produse sau servicii sunt combinate și vândute împreună ca un singur pachet sau unitate, de obicei la un preț mai mic decât suma prețurilor articolelor individuale.Principalele beneficii: Crește valoarea medie a comenzii (AOV) Creează o valoare percepută pentru clienți Ajută la mutarea […]

This article was translated for you by artificial intelligence

O strategie de marketing și de stabilire a prețurilor prin care mai multe produse sau servicii sunt combinate și vândute împreună ca un singur pachet sau unitate, de obicei la un preț mai mic decât suma prețurilor articolelor individuale.Principalele beneficii:

  • Crește valoarea medie a comenzii (AOV)
  • Creează o valoare percepută pentru clienți
  • Ajută la mutarea stocurilor cu vânzare lentă
  • Se diferențiază de concurenți
  • Simplifică deciziile de cumpărare pentru clienți

Tipuri de pachete:

  • Gruparea pură: Articolele sunt disponibile doar sub formă de pachet
  • Pachet mixt: Articolele sunt disponibile individual și sub formă de pachete
  • Pachet intercategorii: Combinarea produselor complementare din categorii diferite

Strategii de stabilire a prețurilor:

  • De obicei, prețurile sunt cu 5-15% mai mici decât prețurile individuale combinate
  • Se pot evidenția economiile sau se poate pune accentul pe confort și compatibilitate

Exemple:

  • Mese valoroase fast-food
  • Seturi software (Microsoft Office)
  • Pachete de telecomunicații (internet, telefon, TV)
  • Accesorii pentru produse (aparat foto cu obiectiv, husă și card de memorie)

Eficacitate: Cea mai mare eficacitate se înregistrează atunci când articolele grupate se completează reciproc sau rezolvă nevoile conexe ale clienților.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+