1 min. de lectură

Ce este gruparea?

O strategie de marketing și de stabilire a prețurilor prin care mai multe produse sau servicii sunt combinate și vândute împreună ca un singur pachet sau unitate, de obicei la un preț mai mic decât suma prețurilor articolelor individuale.Principalele beneficii: Crește valoarea medie a comenzii (AOV) Creează o valoare percepută pentru clienți Ajută la mutarea […]

This article was translated for you by artificial intelligence

O strategie de marketing și de stabilire a prețurilor prin care mai multe produse sau servicii sunt combinate și vândute împreună ca un singur pachet sau unitate, de obicei la un preț mai mic decât suma prețurilor articolelor individuale.Principalele beneficii:

  • Crește valoarea medie a comenzii (AOV)
  • Creează o valoare percepută pentru clienți
  • Ajută la mutarea stocurilor cu vânzare lentă
  • Se diferențiază de concurenți
  • Simplifică deciziile de cumpărare pentru clienți

Tipuri de pachete:

  • Gruparea pură: Articolele sunt disponibile doar sub formă de pachet
  • Pachet mixt: Articolele sunt disponibile individual și sub formă de pachete
  • Pachet intercategorii: Combinarea produselor complementare din categorii diferite

Strategii de stabilire a prețurilor:

  • De obicei, prețurile sunt cu 5-15% mai mici decât prețurile individuale combinate
  • Se pot evidenția economiile sau se poate pune accentul pe confort și compatibilitate

Exemple:

  • Mese valoroase fast-food
  • Seturi software (Microsoft Office)
  • Pachete de telecomunicații (internet, telefon, TV)
  • Accesorii pentru produse (aparat foto cu obiectiv, husă și card de memorie)

Eficacitate: Cea mai mare eficacitate se înregistrează atunci când articolele grupate se completează reciproc sau rezolvă nevoile conexe ale clienților.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac
7 min. de lectură

De ce brandul personal bate PPC: dovada unui start-up slovac

Ideea Gentlejam a venit într-o seară de primăvară, la o sticlă de vin Alibernet. Iveta Hrabovska, care pe atunci lucra în mass-media, s-a întors spre soțul ei și l-a anunțat că vrea să facă gemuri cu alcool. Răspunsul lui? „Nu ai gătit nimic în viața ta și ai 300 de euro la dispoziție”. Ea nu […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU