2 min. de lectură

Ce este gruparea produselor?

Gruparea produselor este o strategie de stabilire a prețurilor și de comercializare prin care mai multe produse complementare sunt grupate și vândute împreună ca un singur pachet, de obicei la un preț redus în comparație cu achiziționarea fiecărui articol în parte. Această abordare stimulează clienții să cumpere mai multe articole, percepând în același timp o […]

This article was translated for you by artificial intelligence

Gruparea produselor este o strategie de stabilire a prețurilor și de comercializare prin care mai multe produse complementare sunt grupate și vândute împreună ca un singur pachet, de obicei la un preț redus în comparație cu achiziționarea fiecărui articol în parte. Această abordare stimulează clienții să cumpere mai multe articole, percepând în același timp o valoare mai mare.

Caracteristici cheie:

  • Produse complementare: Articole care în mod natural funcționează împreună sau se îmbunătățesc reciproc
  • Percepția valorii: Prețurile grupate oferă de obicei economii față de achizițiile individuale
  • Simplificarea procesului decizional: Reducerea efortului clientului în selectarea produselor compatibile
  • Expunere încrucișată pe categorii: prezintă clienților produse pe care altfel nu le-ar putea descoperi

Beneficii:

  • Creșterea valorii medii a comenzii (AOV)
  • O rotație mai mare a stocurilor pentru articolele care se mișcă lent
  • Creșterea satisfacției clienților prin soluții personalizate
  • Oportunitatea de a vă diferenția de concurenți

Strategiile eficiente de pachete includ colecții tematice (pachete de sărbători, kituri de pornire), articole cumpărate frecvent împreună, pachete diferențiate (opțiuni bune/mai bune/cele mai bune) și pachete personalizabile mix-and-match care permit clienților să selecteze componente într-un cadru.

Distribuiți articolul
Articole similare
De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere
3 min. de lectură

De ce M&S a ales TikTok Shop și Zalando pentru creștere

Gigantul britanic de retail Marks & Spencer își schimbă semnificativ strategia de vânzări online. Potrivit unui raport ChannelX, compania a semnat un acord cu Zalando pentru a se ocupa de toată logistica din Europa continentală și intră simultan în TikTok Shop, unde un produs de înfrumusețare se vinde la fiecare secundă în Marea Britanie.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni
3 min. de lectură

Magazinul TikTok a blocat 70 de milioane de produse în șase luni

TikTok Shop a publicat cifre care arată amploarea luptei împotriva fraudei în comerțul online. Platforma a respins peste 70 de milioane de produse înainte de listare în primele șase luni ale anului 2025 – cu 40% mai mult decât în semestrul precedent. În plus, au refuzat 1,4 milioane de cereri de înregistrare a vânzătorilor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea
3 min. de lectură

Returnările de depozit pot funcționa pentru produse cosmetice? Kaufland testează ideea

Retailerul german lansează un proiect pilot care ar putea schimba jocul ambalajelor. Clienții Kaufland din München returnează acum ambalajele goale de cosmetice în același mod în care ar returna o sticlă de Coca-Cola – pentru 29 de cenți fiecare la aparatul de depozitare. Detaliile provin din comunicatul de presă al lui Kaufland publicat în redacția […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU