1 min. de lectură

Ce este FMCG?

FMCG înseamnă Fast-Moving Consumer Goods. Acestea sunt produse care sunt vândute rapid și la costuri relativ mici.

This article was translated for you by artificial intelligence

FMCG înseamnă Fast-Moving Consumer Goods. Acestea sunt produse care sunt vândute rapid și la costuri relativ mici.

FMCG se referă la produsele care au o durată scurtă de valabilitate, fie din cauza cererii mari a consumatorilor, fie pentru că sunt perisabile.

Caracteristici:

    • Achiziții frecvente
    • Cost redus
    • Consum rapid
    • Durată scurtă de valabilitate
    • Cifră de afaceri mare

Exemple:

    • Alimente și băuturi
    • Toaletă gratuite
    • Medicamente fără prescripție medicală
    • Produse de curățenie
    • Cosmetice
    • Articole de papetărie

Importanța industriei: Sectorul FMCG este una dintre cele mai mari și mai competitive industrii la nivel global, cu mari corporații multinaționale. Companiile FMCG operează adesea cu marje de profit scăzute și se bazează pe volume mari de vânzări pentru a genera profituri.

Distribuiți articolul
Articole similare
Stimularea armoniei la locul de muncă: Puterea relațiilor cu angajații
17 min. de lectură

Stimularea armoniei la locul de muncă: Puterea relațiilor cu angajații

Cultivarea unor relații pozitive între angajați și conducere este esențială pentru îmbunătățirea experienței angajaților și creșterea succesului organizațional. Resursele umane joacă un rol esențial în această dinamică, promovând comunicarea deschisă și încrederea în cadrul forței de muncă. Acordând prioritate susținerii, împuternicirii și bunăstării angajaților, profesioniștii din domeniul resurselor umane pot crea un mediu în care […]

Kerry Pierson Kerry Pierson
Co-Founder, Perlman Pierson
Citiți articolul
Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?
4 min. de lectură

Încredere, vânzări, reputație: De ce sunt esențiale recenziile în comerțul electronic?

Recenziile online sunt un instrument esențial pentru luarea deciziilor de către consumatori și pentru consolidarea încrederii. Un sondaj recent realizat de Trustpilot în rândul a 600 de IMM-uri britanice cu putere de decizie și 2 000 de consumatori demonstrează importanța acestora pentru creșterea economică și provocările asociate.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari
3 min. de lectură

SHEIN IPO Valoare scade la 50 miliarde dolari

Potrivit unui raport exclusiv al Reuters, Shein trece prin ceea ce noi, cei din industrie, numim un „moment de verificare a realității”. Afacerea este următoarea: Shein se gândește să debuteze pe bursa de la Londra, dar există o piedică. Incredibil, evaluarea lor actuală de 50 de miliarde de dolari este cu aproximativ un sfert mai […]

Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+