1 min. de lectură

Ce este cuvântul cheie cu coadă lungă?

Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt expresii specifice, adesea mai lungi, pe care utilizatorii le caută, de obicei formate din trei sau mai multe cuvinte. Acestea tind să aibă un volum de căutare mai mic, dar rate de conversie mai mari datorită specificității lor.

This article was translated for you by artificial intelligence

Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt expresii specifice, adesea mai lungi, pe care utilizatorii le caută, de obicei formate din trei sau mai multe cuvinte. Acestea tind să aibă un volum de căutare mai mic, dar rate de conversie mai mari datorită specificității lor.

Iată o scurtă prezentare generală:

  1. Specificitate: Cuvintele cheie cu coadă lungă sunt mai detaliate și mai direcționate decât termenii generici.
  2. Concurență inferioară: De obicei, sunt mai ușor de clasat în motoarele de căutare datorită concurenței mai mici.
  3. Rate de conversie mai mari: Utilizatorii care caută cuvinte cheie cu coadă lungă au adesea o intenție mai clară, ceea ce duce la rate de conversie mai bune.
  4. Limbă naturală: Ele reflectă adesea modul în care oamenii vorbesc sau tastează întrebări.
  5. Exemplu: În loc de „pantofi”, un cuvânt cheie cu coadă lungă ar putea fi „pantofi de alergare confortabili pentru femei”



Distribuiți articolul
Articole similare
Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros
4 min. de lectură

Inteligența artificială în comerțul electronic: Magazinele online trec cu vederea potențialul valoros

În prezent, nicio tehnologie nu are un impact atât de profund asupra lumii afacerilor precum IA. Noi instrumente apar în mod constant și din ce în ce mai multe companii le integrează în procesele lor. Inteligența artificială face valuri și în comerțul electronic – de la crearea de conținut și recomandări de produse la îmbunătățirea […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Citiți articolul
Conținutul de învățare face ravagii în căutare
8 min. de lectură

Conținutul de învățare face ravagii în căutare

Până nu demult, introducerea de întrebări și interogări într-un motor de căutare era absolut naturală. Astăzi, situația s-a schimbat. Pe lângă intrarea AI în joc, oamenii caută din ce în ce mai mult răspunsuri direct pe rețelele sociale. În loc de Google, ei deschid TikTok sau Instagram și așteaptă explicații rapide și practice, în mod […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
Caracteristici avansate ale Google Analytics 4
15 min. de lectură

Caracteristici avansate ale Google Analytics 4

Google Analytics 4 nu este doar o altă versiune a Google Analytics, ci o abordare complet nouă a analizei datelor utilizatorilor. Acesta oferă mai multe caracteristici avansate care vă permit să lucrați mai eficient cu datele și să obțineți informații mai profunde despre comportamentul vizitatorilor. Dacă doriți să obțineți informații mai exacte despre clienții dvs. […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+