1 min. de lectură

Ce este costul bunurilor vândute (COGS)?

Costul bunurilor vândute, sau COGS pe scurt, se referă la banii pe care o companie îi cheltuiește pentru a face lucrurile pe care le vinde. Este ca și cum ar costa rețeta pentru un brutar – cât cheltuiesc pe făină, zahăr și ouă pentru a coace un tort.

This article was translated for you by artificial intelligence

Costul bunurilor vândute, sau COGS pe scurt, se referă la banii pe care o companie îi cheltuiește pentru a face lucrurile pe care le vinde. Este ca și cum ar costa rețeta pentru un brutar – cât cheltuiesc pe făină, zahăr și ouă pentru a coace un tort. COGS acoperă cheltuielile evidente: materiile prime care intră în produs și salariile plătite lucrătorilor care îl produc. Dar nu include lucruri precum publicitatea produsului sau expedierea acestuia către clienți. Practic, COGS vă spune cât costă să creați un produs înainte de a începe să vă faceți griji cu privire la vânzarea sau livrarea acestuia. Este un număr crucial pentru companii, deoarece le ajută să-și dea seama cât de mult profit obțin cu adevărat din fiecare vânzare.

Distribuiți articolul
Articole similare
Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic
4 min. de lectură

Actualizare GTM Tag Loading: Modificări esențiale pentru urmărirea conversiilor în comerțul electronic

Ați primit un e-mail despre modificările aduse modului în care Google Tag Manager (GTM) va încărca etichetele Google Ads și Floodlight începând cu 10 aprilie 2025? Această actualizare poate afecta urmărirea conversiilor, remarketing-ul și modul în care gestionați etichetele în GTM. Ce anume se schimbă, de ce se întâmplă și ce ar trebui să faceți? […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Citiți articolul
De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă
9 min. de lectură

De la $25K la $175K venituri lunare: Studiu de caz privind strategia PPC pentru comerțul electronic de modă

Căutați inspirație despre cum să vă dezvoltați afacerea de comerț electronic prin intermediul publicității plătite? David Krumpar de la Lighthouse Media Solutions a pregătit acest studiu de caz excepțional care prezintă modul în care un brand de modă durabilă a obținut rezultate remarcabile. În doar șase luni, strategia lor PPC cuprinzătoare a transformat performanța digitală […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Citiți articolul
Bridge Now

Ultimele noutăți chiar ACUM

10+ necitit

10+